Дата зміни інформації:

Гоч К.В. ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТІВ

ІV курс, фізико-математичний факультет

Лещук С.О., канд.пед. наук, доцент

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тернопіль

Постійно з’являються нові web-сайти, тому основна мета просування власного web-ресурсу – потрапити на першу сторінку видачі пошукових систем по конкретних запитах, що передбачає зростання потоку споживачів і пізнаваності компанії/марки/товару/послуги – є важливою для розробників. SEO-оптимізація (Search Engine Optimization) − це комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем за певними запитами користувачів.

Метою нашої роботи є виділення основних шляхів оптимізації web-ресурсів на прикладі Інтернет-магазину.

Важливим чинником, що впливає на визначення стратегії просування, є вивчення методів внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту, які базуються на основі досліджень методів ранжування в пошукових системах. Виділимо основні фактори що впливають на ранжування:

  • правильний текстовий зміст сторінки;
  • унікальне графічне наповнення сайту;
  • грамотна структура;
  • зручна навігація;
  • складання правильної перелінковки;
  • використання meta-тегів;
  • правильна розстановка ключових слів у текстах.

Інтернет-магазин − це складний «організм», який, залежно від категорій, складається з різної кількості розділів, графічних елементів, контенту, програмного функціоналу, модулів, динамічних об’єктів, тощо. Правильно спланований такий сайт містить достатнього функціоналу для ведення успішного бізнесу в певній сфері діяльності.

SEO-оптимізацію можна розділити на дві карегорії − внутрішню (оптимізація текстів, структури сайту, оновлення сайту, наповнення його контентом, оптимізація мета-тегів сторінок «keywords» і «description») і зовнішню (передбачає його так звану розкрутку, просування з допомогою сторонніх Інтернет-ресурсів: реєстрація в пошукових системах, каталогах сайтів, каталогах статей; розміщення інформації на дошках оголошень, блогах, форумах, в соціальних мережах; використання контекстної та банерної реклами, розміщення реклами на тематичних сайтах, в засобах масової інформації і т.д.).

Як відомо, існує біла (природна – підлаштування та вдосконалення коду, тексту та інших параметрів сайту під алгоритми пошукових систем, з метою підвищення його позицій у результатах пошуку без застосування заборонених чи нечесних методів), сіра (включає в себе методи, які офіційно не заборонені пошуковими системами, але їх використання може бути розцінене як неприродне підвищення популярності сайту: збільшення кількості ключових слів на сторінку, вставляння ключових слів в html-тег title, надмірне виділення ключових слів тегом h1) та чорна (це застосування заборонених і недобросовісних методів для підлаштування коду, тексту чи інших параметрів сайту) оптимізації.

Перший крок, який ми зробили в оптимізації обраного Інтернет-магазину канцтоварів, це складання семантичного ядра (це список пошукових запитів, по яких буде здійснюється просування сайту). Функціональність сайту прямо залежить і від оптимізації коду. Для досягнення повної функціональності необхідно оптимізувати: php-, html- та javascript-код.

Важливе значення для збільшення кількості клієнтів має врахування ще таких моментів:

  • якісний дизайн (зрозумілий інтерфейс, продумане керування, «хороша» верстка);
  • унікальність наповнення (цікаві, корисні та неповторні тексти);
  • «рекомендації» з популярних сайтів (посилання з інших сайтів, їх кількість та якість);
  • корисні сервіси (інтерактивні елементи, ігри, додаткові сервіси).

У своїй роботі ми провели аналіз обраного Інтернет-магазину, розробили список пошукових запитів, запропонували власний дизайн сайту, написали декілька статей з метою його оптимізації.

2 Replies to “Гоч К.В. ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТІВ”

  1. gnatyuk22 says:

    Створення сайтів, неможливо без оптимізації. Оптимізація сайтів включає в себе кілька важливих етапів. Так, на першому етапі оптимізатор сайту виробляє усунення помилок в різних механізмах інтернет – ресурсу. Після чого, необхідно оптимізувати, як структуру сайту, так і сторінки сайту на найбільш популярні ключові фрази. Вибираючи ключові запити можна використовувати посилання на найбільш частотні слова, які можна знайти, як у російськомовному інтернеті, так і в зарубіжних пошукових системах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *