Дата зміни інформації:

Малиновська М. О. ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ

I курс, історичний факультет

Дяченко О.Ф. старший викладач

Маріупольський державний університет

Маріуполь

З розвитком інформаційних технологій, зростанням конкуренції ринку праці, підвищенням вимог до молодих фахівців зростає роль освіти. Нині можна говорити про існування різноманітних навчально-методичних розробок з підготовки фахівців у різних галузях. У різноманітті пропозицій ринку освітніх послуг, людина може відчувати труднощі під час вибору необхідної програми освіти. Тому зростає роль реклами як джерела інформації, й водночас як засобу формування іміджу навчального закладу. Отже, цікавою і актуальною є проблема дослідження засобів реклами освітніх послуг.

Розглянемо банерну рекламу для просування освітніх послуг. Банер – це графічне зображення рекламного характеру, аналогічне рекламному модулю в процесі. Може бути, як статичним зображенням або навіть текстом. Як правило містить посилання на сайт.

Важливою характеристикою банера є його розмір в байтах, той об’єм дискового простору, який файл банера займає на сервері. Чим більший розмір банера, тим довше банер буде завантажуватися на комп’ютер користувача. Розмір банера є одним з параметрів його ефективності.

Виділимо основні задачі банерної реклами, як фактору просування освітніх послуг:

  • Привернути увагу. Це початковий необхідний результат роботи банера.
  • Зацікавити. Пробудити інтерес до рекламованої послуги.
  • Підштовхнути  до переходу на сайт. Це завдання досягається за допомогою елемента недомовленості у змісті банера.
  • Спонукати до дії, тобто до використання комплексу освітніх послуг, націлених на зміну освітнього рівня або професіональної підготовки споживача.

Безумовно, що банер – це досить суперечливий метод проведення рекламної компанії в мережі Інтернет. Розміщенню банерної реклами супроводжує цілий ряд потенційних проблем. Так,  деякі сайти для розміщення на своїх майданчиках висувають певні вимоги до розмірів банера, тобто банер доведеться багаторазово змінювати для кожного окремого випадку. Також сучасні користувачі вже практично не звертають уваги на банери, а у більшості й зовсім блокують їх появу на сайті за допомогою спеціальних програм. Але тим не менш, банерна реклама працює у цілях візуального запам’ятовування, ідентифікації бренду.

Але нехтувати таким видом реклами, не варто, бо саме банер забезпечує велику цільову аудиторію, економію часу при просуванні проекту в Інтернеті, легку зміну та редагування розміщеної інформації.

Банерна реклама у сфері освітніх послуг повинна підвищити впізнаваність бренду, логотипу учбового закладу, скласти позитивне ставлення до освітніх послуг.

Слід керуватися наступними параметрами ефективності цієї Інтернет-реклами:

  • Кількість показів банера – це основний параметр для рекламної компанії. Покази прийнято вимірювати тисячами та мільйонами.
  • Кількість кликів – це другий, не менш важливий параметр, який показує на скільки реклама зацікавила користувача.
  • CTR (click through rate) — це співвідношення кількості кликів з кількість показів, вимірюється в процентах. Чим більша ця величина, тим ефективнішим вважається банер.
  • Вартість банерної реклами – кінцева вартість рекламної компанії.

Покращувати ефективність банерної реклами буде доречне розміщення на Інтернет – ресурсах, а також орієнтація на певну цільову аудиторію.

Грамотне використання цього виду Інтернет-реклами вирішує багато завдань: позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг, приваблювання клієнтів, спонсорів, партнерів, забезпечення впізнаваності “марки” навчального закладу, залучення потенціальних слухачів на курси і тренінги.

Список використаних джерел:

  1. http://wiasite.com/page/minalev/ist/ist-6–idz-ax34–nf-39.html
  2. http://bukvar.su/marketing/135569-Reklama-kak-faktor-prodvizheniya-obrazovatel-nyh-uslug-v-oblastiservisana-regional-nyiy-rynok.html
  3. http://www.lyceum1.org.ua/files/Downloads/Information_development.pdf

One Reply to “Малиновська М. О. ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ”

  1. Дійсно, в умовах, коли багато закордонних університетів відкрили свої двері для українських абітурієнтів, навчальним закладам потрібно шукати нові шляхи реклами послуг, що вони надають. Реклама в мережі Інтернет є надзвичайно ефективною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *