Дата зміни інформації:

Бондар О.О. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ MYTEST ДЛЯ ДІАГНОСТУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ

5 курс, фізико-математичний факультет

Дегтярьова Н.В., викладач кафедри інформатики

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

м. Суми

 Діагностування освітньої діяльності учня в процесі вивчення інформатики відрізняється від вивчення результатів навчання з інших дисциплін. Забезпечення загальноосвітніх шкіл комп’ютерною технікою насьогодні, а також поділ класу на підгрупи, дозволяє вчителю інформатики використовувати інформаційні технології для кожної складової навчального процесу. До них відносяться і демонстрація презентацій, і виконання практичного закріплення вивченого матеріалу і, безумовно, проведення тестування.

MyTest – це програма, призначена для здійснення тестування, редактор тестів і електронний журнал результатів, необхідний для створення і проведення контролю, збору і аналізу результатів, виставлення оцінки за заданою шкалою [1].

Програма MyTest є простою та зручною у використанні. У ній передбачена можливість виводу результату тесту учням на екран, а також – по локальній мережі – на комп’ютер учителя. Кожен тест має оптимальний час, при цьому, якщо учень виконує завдання довше, то якісні результати будуть меншими. Параметри, завдання, рисунки, схеми, таблиці – зберігаються в одному файлі тесту, який зашифрований і стиснений.

З метою забезпечення об’єктивності та валідності тестування, а також зменшення ймовірності вгадування учнями правильної відповіді з запропонованих варіантів, розробники пропонують різні типи тестів: на одиничний вибір, вибір кількох відповідей, вказати порядок, зіставлення, частина зображення, перестановка літер, введення правильної відповіді.

Цікавість у учнів викликає завдання на перестановку літер, яке зустрічається у більш нових версіях програми. Учитель закодовує певне слово, помінявши деякі літери місцями, а учні мають відгадати правильний варіант. Даний тип завдань дозволяє перевірити різні типи мислення, а насамперед – логічне мислення учнів. На екрані діти бачать питання до завдання та слово, букви якого стоять у неправильному порядку. Використовуючи мишку, їм слід відновити слово.

Таким чином, використання програмного засобу MyTest, зокрема різних типів тестових питань, дає змогу вчителю:

  • використовувати сучасні інформаційні технології на уроках;
  • полегшити процес перевірки результатів навчання учнів;
  • розширити типологію завдань, які він використовує при тестуванні;
  • підтримувати в учнів інтерес до вивчення інформатики;
  • забезпечувати орієнтацію на подальшу діяльність (для 11 класу це ЗНО).

ЛІТЕРАТУРА:

  1. MyTestX – система программ для создания и проведения компьютерного тестирования, сбора и анализа их результатов. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http://mytest.klyaksa.net/

One Reply to “Бондар О.О. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ MYTEST ДЛЯ ДІАГНОСТУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ”

  1. Я погоджуюся з автором, що даний програмний засіб є корисним під час використання в навчальному процесі. Взагалі, подібні оболонки для створення та редагування тестів, як на мій погляд, недооцінені вчителями.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *