Дата зміни інформації:

Чмерук М.О. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

IV курс, фізико-математичний факультет

Стеценко Н.М., канд. пед. наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Сьогодні нові інформаційно-комунікаційні технології стають найважливішим інструментом модернізації школи та освітньої галузі загалом.

Реалізація Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року зобов’язує вчителя в повній мірі оволодіти цими технологіями та навиками.

З точки зору дидактики, ІКТ допомагають:

  • Зробити навчання більш інтенсивним, і головне, ефективним за рахунок реалізації можливостей мультимедії навчальних систем до дієвого і наочного подання навчального матеріалу;
  • індивідуалізувати навчання для максимальної кількості учнів з різними стилями навчання і різними можливостями сприйняття;
  • створювати сприятливу атмосферу для спілкування. [1]

Використання ІКТ надає широкі можливості для суттєвого підвищення якості навчального процесу, підвищує як рівень засвоєння знань, так і інтерес до навчання загалом. Уроки із застосуванням ІКТ набувають іншого характеру та стилю.

Снимок

Одна з важливих особливостей і переваг ІКТ порівняно з іншими навчальними засобами полягає саме в тому, що мультимедійні програми здебільшого розраховані на самостійне активне сприймання та застосування учнями, знань, умінь і навичок. Уже сама побудова, дидактичне спрямування та розв’язання навчальної проблеми передбачають активну розумову діяльність учнів. Учні можуть обрати для себе оптимальний темп роботи з мультимедійною програмою відповідно до індивідуальних розумових, психолого-фізіологічних можливостей та інтересів; перевіряти правильність відповідей; використовувати в процесі сприйняття та засвоєння знань необхідну зорово-слухову й текстову інформацію. [2]

Використання ІКТ в навчальному процесі дають можливість полегшити діяльність педагога та створюють ефективний зворотній зв’язок, сприяють розвитку продуктивних функцій учнів і психологічних процесів, підвищують інтерес до досліджуваного предмета.

Список використаних джерел:

  1. Вітюк О. Комплекс застосування ІКТ у навчально-виховному процесі // Школа. – 2011. – №9. с. 49-51
  2. Гальченко В. Комп’ютерні технології в освіті: реалії та перспективи // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2012. – №3. с. 17-20

3 Replies to “Чмерук М.О. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ”

  1. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Є ДОСИТЬ ВАЖЛИВИМИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. З ЇХ ДОПОМОГОЮ ОСВІТА “СТАЄ” НА НОВИЙ ЩАБЕЛЬ СВОГО РОЗВИТКУ.

  2. alla-alla says:

    Використання ІКТ є дійсно дуже важливим, адже воно допомагає сучасній молоді, але з іншох сторони для того щоб засвоїти матеріал, дітям потрібно заглиблюватись у тему.

  3. Чичкало Анастасія says:

    На мою думку, система інформаційно-комунікаційних технологій потребує щоденного використання та розповсюдження. Оскільки ІКТ досить широко використовується у сьогоденні, то і потребує поширення серед навчальних закладів, а, зокрема, і в навчально-виховному процесі. Використання ІКТ надає широкі можливості для суттєвого підвищення якості навчального процесу, підвищує як рівень засвоєння знань, так і інтерес до навчання загалом. Тому варто зазначити що розповсюдження ІКТ розкриває безліч нових можливостей як серед учнів, студентів, так і серед дорослої аудиторії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *