Дата зміни інформації:

Боровик І. Ю. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ІV курс, фізико –математичний факультет

Стеценко Н. М., канд.пед. наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

На сьогоднішній день тестова перевірка знань учнів є однією з ефективних форм здійснення контролю.

Тести розподіляються на дві основні форми:

–   завдання закритої форми із запропонованими відповідями;

–    завдання відкритої форми з вільно конструйованою відповіддю.

Найбільш зручними в обробці результатів тестування закритої форми є використання комп’ютерних технологій.

Комп’ютерне тестування відіграє важливу роль у контролі знань учнів з будь-якого предмету і викликає до себе значний інтерес, особливо в останні роки. Виконання тестів на комп’ютері впроваджуються в масову практику й офіційно рекомендуються програмами вивчення різних дисциплін.

Вступний, поточний, тематичний, підсумковий та заключний контроль навчальних досягнень учнів можна здійснювати засобами комп’ютерних технологій.

Використання комп’ютерного тестування під час уроків та в позаурочній діяльності (для самоконтролю) спонукає учнів до систематичного вивчення матеріалу, дає можливість проаналізувати свої помилки, не допускати їх при контролі навчальних досягнень з того чи іншого предмету. Разом з тим, виконання тестових завдань на комп’ютері дає можливість вчителю об’єктивно та швидко оцінити знання учнів, проаналізувати типові помилки школярів, сприяє формуванню в них адекватної самооцінки.

One Reply to “Боровик І. Ю. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ”

  1. Дмитро Сушинський says:

    Не згоден з точкою зору автора про об’єктивність тестових завданнь. В тестовій формі завданнь практично виключена можливість перевірити орієнтацію студента в причинно-наслідкових зв’язках, а лише такий рівень знаннь студента може гарантувати якісне практичне застосування набутих ним знань. А впроваждувати новітні технології контролю просто через їх новизну, не приймаючи до уваги їх ефективність – недоцільно і непрофесійно.
    На мою думку, саме підвищений акцент на “сухій” теорії і є найбільш значимим чинником погіршення рівня вищої освіти у нашій країні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *