Дата зміни інформації:

Гринчак С. І. ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ОБОЛОНОК У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

IV курс, фізико-математичний факультет

Стеценко Н.М. канд. пед. наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Розвиток системи вищої освіти на сучасному етапі характеризується активною інформатизацією та технологізацією навчального процесу. Нині якісне викладання дисциплін і оцінювання навчальних досягнень учнів не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Сьогодні великого поширення набули комп’ютерні форми оцінювання результатів навчального процесу. У зв’язку з цим неодмінною ознакою високого професіоналізму вчителя-гуманітарія є оволодіння сучасними засобами оцінювання. У зв’язку з активним впровадженням тестової форми визначення рівня навчальних досягнень, набули поширеного використання інструментальні програмні оболонки, призначені для розробки і проведення тестування. [1]

На сьогодні існує велика кількість тестових оболонок, які полегшують роботу вчителям у перевірці навчальних досягнень учнів. Однією з них є  контрольно-діагностична система Test-W2, що прийшла на зміну відомій системі Test-W (2002 зр.) і служить для комп’ютерного тестування знань та навичок учнів з будь-якого предмета.[2]

 14

Система Test-W2 проста у використані. Вона містить діагностуючу оболонку Test-W, редактор тестів Editor, конвертерTеst2Txt. Щоб заповнити тестову оболонку потрібно вибрати файл Editor. Відкривши його, з’являється вікно програми, яке містить панель інструментів, меню та робоче поле.  Дана тестова оболонка дає можливість встановлювати тип і розмір шрифту, встановлювати час проведення тестування і шкалу оцінювання, проводити діагностику, використання формул, малюнків у тестових завданнях.

1554

Кожне питання може мати до 10 рядків тексту, кожне запитання повинно мати не менше однієї правильної відповіді. Якщо під час введення завдання не було вибрано правильної відповіді, то тоді програма не дозволить перейти до введення наступного питання.  Одним із недоліків, при заповнені оболонки є те, що при використані малюнка у завданні, його спершу потрібно відредагувати, а потім вставляти в редактор тестів Editor.

Щоб запустити тест для проходження, потрібно вибрати файл із назвою Test-W. При відкриті файлу, з’являється вікно, у якому за допомогою кнопки «Открыть тест» потрібно вибрати файл із завданнями по темі. Також у вікні є кнопка «Результаты» – для перегляду попередніх результатів.

При проходженні тесту кожне питання з’являється окремо, до наступного питання можна перейти тоді, коли вибрано варіант відповіді. Вибрати відповідь можна лише один раз,  змінити не можна.

Список використаних джерел:

  1. Шетопалова Є. А. / Test-W2, контольно-діагностична система. Інструкція з експлуатації / Є. А.  Шетопалова;  Шепетівка «Аспект», 2007. – 40с.
  2. 2.     Можливості використання інструментальних програмних тестових оболонок майбутніми вчителями. – Є. Маркова. Наукові записки. –Випуск 98.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *