Дата зміни інформації:

Ткаченко Я. А. ПІДГОТОВКА ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

4 курс, історичний факультет

Стеценко Н.М.,канд.пед.наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

До найскладніших технічних засобів навчання належать електронні пристрої та телекомунікаційні мережі. Їхній розвиток поряд із розвитком інформатики покликали до життя окремий науковий напрямок – педагогічну інформатику, яка зумовила процес інформатизації освіти. Визначальною метою інформатизації освіти є підготовка підростаючого покоління до повноцінної професійної самореалізації в умовах інформаційного суспільства.

Ця мета конкретизується у таких завданнях:

–       формування інформаційної культури школярів;

–   використання можливостей рівневої і профільної диференціації навчально-виховного процесу з метою розвитку індивідуальної творчості учнів на основі їхніх здібностей та нахилів;

–        створення умов для незалежної об’єктивної експертизи рівня засвоєних ними знань;

Формування інформаційної культури учнів передбачає:

–       знання основних понять інформатики, особливостей комп’ютерної техніки;

–        розуміння сучасних операційних систем та їхніх основних команд;

–       знання сучасних операційних середовищ загального призначення та їхніх функцій;

–        уміння працювати у певному текстовому редакторі;

–        опанування алгоритмами, мовами, пакетами програмування.

Таким чином, використання комп’ютерних технологій є доцільним у навчальному процесі, враховуючи інформаційний рівень суспільства та його потреби. Тим паче, що великий обсяг інформації розміщений у мережі Інтернет, він сортований та систематизований.

One Reply to “Ткаченко Я. А. ПІДГОТОВКА ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *