Дата зміни інформації:

Проблеми створення і використання ППЗ

  1. Алексєєва А.О. ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИМОГИ ЕЛЕТРОННОЇ ВЕРСТКИ
  2. Баланюк Н.Ю. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
  3. Гончаренко І. А. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ
  4. Діхтяр О.І. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА
  5. Дьяченко М.О. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СЛОВНИКА  ЯК ОДНА З УМОВ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
  6. Івченко А.С.  ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ
  7. Ільніцка Р. ВИКОРИСТАННЯ ППЗ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  8. Кравець О.Ю. ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КУРСУ КОМПЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПЕДЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
  9. Ладиженська Н. П. КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ГЕОГРАФІЇ
  10. Павловська Ю. В. ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
  11. Шудра Альона Василівна ФОРМУВАННЯ IНФОРМАЦIЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО ПIДРУЧНИКА

One Reply to “Проблеми створення і використання ППЗ”

  1. Стаття Баланюк Н.Ю. розкриває лише позитивні сторони мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Необхідно врахувати, що дитині в початкрових класах дуже важливим є привчити працювати саме з друкованими виданнями також прививати любов до книг. Увага вчителя , підтримка, живе слово є особливо дуже важливим для учнів початкової школи. Мультимедійні технології не можуть замінити старі методи уроку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *