- Алексєєва А.О. ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИМОГИ ЕЛЕТРОННОЇ ВЕРСТКИ
- Баланюк Н.Ю. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
- Гончаренко І. А. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ
- Діхтяр О.І. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА
- Дьяченко М.О. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СЛОВНИКА ЯК ОДНА З УМОВ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
- Івченко А.С. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ
- Ільніцка Р. ВИКОРИСТАННЯ ППЗ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
- Кравець О.Ю. ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КУРСУ КОМПЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПЕДЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Ладиженська Н. П. КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ГЕОГРАФІЇ
- Павловська Ю. В. ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
- Шудра Альона Василівна ФОРМУВАННЯ IНФОРМАЦIЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО ПIДРУЧНИКА
Стаття Баланюк Н.Ю. розкриває лише позитивні сторони мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Необхідно врахувати, що дитині в початкрових класах дуже важливим є привчити працювати саме з друкованими виданнями також прививати любов до книг. Увага вчителя , підтримка, живе слово є особливо дуже важливим для учнів початкової школи. Мультимедійні технології не можуть замінити старі методи уроку.