Дата зміни інформації:

Каракуля В. С. ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТУ

ІІ курс, фізико-математичний факультет

Стеценко Надія Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент

Уманський державний педагогічний

університет імені Павла Тичини

Умань

З кожним днем Інтернет-технології охоплюють все більше галузей діяльності людини, займаючи більшу частину вільного і робочого часу. Не стала виключенням і освіта.

В освітній галузі Інтернет зайняв високу позицію і твердо закріпився в ній, набуваючи великого резонансу серед освітян. Розпочинаючи від навчального плану, наказів, які розміщуються на сайті Міністерства освіти і науки України, та закінчуючи проектами, які впроваджуються у навчальних закладах: електронна бібліотека, система дистанційного навчання, електронний журнал та багато іншого. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту є досить перспективним.

По-перше, за допомогою комп’ютера чи навіть кишенькового пристрою  можна  досить добре навчатися на відстані, бути в курсі всіх новин науки і подій у будь-який час і в будь-якому місці,  де є вихід в Інтернет; проводити Інтернет конференції, в яких можуть брати участь всі бажаючі, навіть з інших країн; обмінюватися досвідом на відстані. При цьому потрібно всього-на-всього мати пристрій, доступ до Інтернет-мережі і зареєструватися на сайті чи форумі, де проходить конференція.

По-друге, впровадження інформаційних технологій дає змогу користуватися різними інформаційними ресурсами, що спонукає учнів, студентів та педагогічних працівників до освоєння уже відомих і нових програмних засобів, зокрема навчаючих, що дозволяє користувачу вибирати власну траєкторію навчання та здобуття освіти.

Таким чином, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту, відкриває нові можливості для прискореного прогресивного індивідуального розвитку кожної людини в системі освіти і для зростання якості сукупного суспільного інтелекту, що в перспективі зробить свій позитивний вплив на всі сторони людського життя,  сьогодення і майбутнє всього людства.

 Список використаних джерел:

  1. Національна бібліотека України для дітей / Інформаційна культура: динаміка розвитку у пошуках вірної стратегії  [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://www.chl.kiev.ua/default.aspx?id=5784.
  2. Педагогіка: Проблеми підготовки спеціалістів / Інформаційна культура педагога  / К. пед. н. Аніщенко О.В., к. пед. н. Падалка О.С. // http://www./12.APSN_2007/Pedagogica/20930.doc.htm.
  3. Гуревич Р.С. Формування інформаційної культури майбутнього фахівця // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень: Зб. наук. праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. – К., 2003. – С. 354-360.

One Reply to “Каракуля В. С. ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТУ”

  1. ІКТ є ефективним засобом формування професійної підготовки та умінь і навичок. Використання інформаційно-комунікаційних технологій не тільки має позитивний вплив на процес засвоєння навчального матеріалу, а і сприє інтересу та зацікавленості до предмету й навчання в цілому. Дидактичні властивості інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють вважати їх ефективним навчальним засобом та інструментом для формування професійних умінь та навичок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *