Дата зміни інформації:

Кущева А. В. «ВІРТУАЛЬНА УЧИТЕЛЬСЬКА» ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ

II курс, фізико-математичний факультет

Кандидат педагогічних наук, доцент

Стеценко Надія Миколаївна

Уманський державний педагогічний

Університет імені Павла Тичини

м. Умань

Інститут загального навчання щоденно зазнає змін, оскільки з’являються більш нові інформаційні технології, які докорінно змінюють систему вітчизняної освіти, її природу та доступність загалом. Призначені для взаємодії та внутрішньої комунікації персоналу школи такі технології як веб, віртуальні, хмарні є зручним та ефективним засобом вирішення організаційних та освітніх завдань сучасної школи.

Завдяки зростанню їх популярності у навчальних закладах є можливість залучати вчителів та учнів до найбільш перспективних напрямів у використанні цих інформаційних продуктів. Так, приміром, для того, щоб скористатися хмарними технологіями (мається на увазі, інтернет-програма, що забезпечує доступ користувачеві до віртуального сховища) достатньо мати Інтернет, комп’ютер, вміти користуватися апаратним забезпеченням та володіти навиками роботи з браузером.

Хмарні технології різняться за своїми формами використання у навчанні, однією з таких є «Віртуальна учительська».

Кооперація та комунікація учнів, вчителів, адміністрації школи відбувається через віртуальне середовище, яке є своєрідним робочим кабінетом, у мережевому просторі якого здійснюється співпраця, обмін інформацією та знаннями один з одним. Віртуальна учительська має безліч позитивних аспектів, головними з яких є швидке інформування вчителів, збирання та зберігання навчальної документації, автоматизація та облік звітності.

Віртуальна учительська ґрунтується на засадах добровільності, ієрархії, відкритого обміну інформацією, колективного використання даних, авторського права, миттєвого зворотного зв’язку. В такій учительській використовуються різні типи документів, зокрема: документи спільного використання (статичні, проміжні звіти), шаблони (звіти щодо успішності учнів за I і II півріччя, аналіз контрольних робіт), повідомлення інформаційного характеру (інформація для класних керівників щодо екскурсій, виховних робіт), матеріали, з якими можуть ознайомитися батьківський актив, учні школи.

Віртуальна учительська є засобом співпраці не лише вчителів, а й учнів. Так, школярі можуть користуватись ресурсами сховища, а саме: переглядати новини розміщені в ньому, опрацьовувати матеріали, співпрацювати з учителями, спілкуватись з іншими користувачами, тощо.

Отже, віртуальна учительська є перспективним засобом інформатизації роботи вчителя, оскільки така віртуальне середовище необхідне як місце збору всієї інформації, що стосується школи. Таким чином, зі звичайного сховища матеріалів хмара перетворюється на місце навчання та обміну думками вчителів.

2 Replies to “Кущева А. В. «ВІРТУАЛЬНА УЧИТЕЛЬСЬКА» ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ”

  1. oleksandra.vendyuk says:

    На мою думку,у статті висвітлена дійсно потрібна на даний час вид технологія , як “віртуальна учительська”,адже це дуже зручно для заповнення документації: документи спільного використання (статичні, проміжні звіти), шаблони (звіти щодо успішності учнів за I і II півріччя, аналіз контрольних робіт), повідомлення інформаційного характеру (інформація для класних керівників щодо екскурсій, виховних робіт), матеріали, з якими можуть ознайомитися батьківський актив, учні школи.
    Отже, віртуальна учительська є дуже зручним і новим явищем для здійснення співпраці і обміну інформації з дирекцією школи і учнів.

  2. У наш час введення інноваційних технологій у навчальний проіес зовсім не є новиною, це практикується в кожній галузі навчальної діяльності і не тільки. І причина тому – те, що це допомагає у покращенні навчального процесу. В даному випадку – “віртуальна учительська” – як ми зрозуміли зі статті – вона є перспективним засобом інформатизації роботи вчителя, де вчитель може працювати, нею можуть користуватись і учні: переглядати новини розміщені в ньому, опрацьовувати матеріали, співпрацювати з учителями, спілкуватись з іншими користувачами, тощо. Це віртуальне середовище є місцем збору всієї інформації, що стосується школи. І це є дуже гарним помічником у навчальній діяльності як для учнів, так і для працівників школи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *