І курс, факультет іноземної філології
Паршуков С.В.
Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини
Умань
Спочатку дистанційне навчання здійснювалось у формі письмового спілкування, тобто розв’язані завдання надсилались поштою. На сучасному етапі дистанційне навчання здійснюється, зокрема, за допомогою Інтернету.
Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у ВНЗ, так і в Бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі, надання студентам можливості самостійної роботи з освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із кількох країн, за відсутності викладача.
Moodle – це модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке може використовуватися як платформа для електронного, в тому числі дистанційного навчання. Варто також зазначити, що Moodle -безкоштовна, відкрита система управління навчанням. Вона реалізує філософію «педагогіки соціального конструктивізму» та орієнтована насамперед на організацію взаємодії між викладачем та учнями, хоча підходить і для організації традиційних дистанційних курсів, а також підтримки очного навчання [1].
Moodle має широкий набір функціональності притаманний платформам електронних систем навчання, системам управління курсами (CMS), системам управління навчанням (LMS) або віртуальним навчальним середовищам (VLE). Moodle – безкоштовний веб-застосунок, що надає можливість викладачам створювати ефективні сайти для онлайн-навчання. Moodle можна використовувати як в навчанні школярів, студентів, так і при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні.
Типова функціональність Moodle включає [2]:
- здачу завдань;
- дискусійні форуми;
- завантаження файлів;
- оцінювання;
- обмін повідомленнями;
- календар подій;
- новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група);
- онлайн тестування;
- вікі.
Фінансування проекту відбувається загалом за рахунок мережі офіційних партнерів [3], які надають послуги встановлення, технічної підтримки, хостінгу, консультування, інтеграції, доопрацювання та інші. Усі офіційні партнери сплачують членські внески та відсоток від продаж на користь Moodle Pty Ltd [4], якою керує Martin Dougiamas. Більша частина найактивніших розробників ядра Moodle є співробітниками Moodle Pty Ltd. В Україні офіційним партнером Moodle є ТОВ «Техноматика» [5].
Moodle перекладена на десятки мов, в тому числі й на українську. Система використовується у 175 країнах світу.
Головним розробником системи є Martin Dougiamas з Австралії. Цей проект є відкритим та в ньому бере участь велика кількість інших розробників [6]. Розробники можуть створювати додаткові модулі з новою додатковою функціональністю. На сьогоднішній день Moodle підтримує різні типи нових модулів:
- діяльність (включаючи можливі навчальні ігри);
- ресурси;
- тестові питання;
- поля для бази даних (мається на увазі діяльність база даних);
- теми для оформлення;
- різні методи аутентифікації;
- різні методи зарахування на курс;
- фільтри для контенту.
Отже, Moodle, як і будь-яка інша платформа дистанційного навчання, є досить поширеною у більшості країн світу, широко використовується в навчальному процесі та при підготовці до нього.
Cписок використаних джерел
- http://docs.moodle.org/en/Philosophy; «E-Learning Features».
- http://www.cpce-polyu.edu.hk/itu/new/: Information Technology Unit (itu). «Moodle serves as an online e-learning platform to facilitate the communications between teachers and students. Some typical features provided by Moodle are listed below».
- http://www.moodle.com
- http://moodle.com/hq/
- http://www.tmx.com.ua
http://docs.moodle.org/en/Credits#Key_Moodle_Roles; «Modules and Plugins»
На мою думку,стаття є дуже цікавою та пізнавальною,тому що розкриває нам трішки історію та потрібність у нашому житті дистанційної програми Moodle.Дана програма є дуже поширеною, відомою та зручною у багатьох країнах світу.Moodle – є функціональною і дуже зручною системою дистанційної освіти.Також з власного досвіду можу засвідчити, що ця програма є дуже зручна для навчання.Стаття, поглиблює наші знання щодо програми Moodle і її основних позитивних ознак.Автор даної роботи дуже чітко і зрозуміло окреслює потрібність Moodle.
Переглянувши сатттю,я не побачила недоліків системи дистанційного навчання. Невже ви дійсно вважаєте,що вона унікальна??На мою думку, не така вона бездоганна як описується в статті.
Невже недоліки існують лише у дистанційному навчанні. Усі програми не є ідеальними і тому Мoodle також не є виключенням.
Про систему мудл потрібно знати. А смаме, звідки вона до нас прийшла, хто її започаткував. Система мудл дуже практична і зручна у дистанційному навчанні. Проблема тільки в тому, що зайти інколи не можна нажаль на сайт.
безпосередньо мають відношення з дистанційною системою MOODLE. В статті показано особливості даної системи і її можливості, дійсно, автор гарно зазначає, що дана система допомагає і відкриває більші можливості у навчанні. І дана система використовується не тільки в Україні але і в багатьох інших країнах світу. Кожен студент, який використовує дану систему, може ефективно використовувати надану там інформацію для покращення власного навчання. Отже, автор знайомить нас з особливостями даної дистанційної системи і показує її можливості і актуальність в сьогодення.
Я вважаю, що система дистанційного навчання MOODLE є досить корисною для студентів. Досить зручно користуватись цією системою. MOODLE має безліч інформації, яка потрібна для вивчення різноманітних курсів. Тому, я надаю перевагу цій системі.