Дата зміни інформації:

Сучасні засоби підтримки дистанційного навчання

  1. Кириченко О.А.: “СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  В УКРАЇНІ ТА СВІТІ”
  2. Бойко С.М.: “ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ”
  3. Бондаренко Т.В.: “РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ОСНОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ”
  4. Вовнянко І.В.: “СУЧАСНІ ЗАСОБИ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА”
  5. Гайович О. М.: “ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ”
  6. Дякон В. М.: “СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ”
  7. Жмуд О.В.: “СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І ВЕБ 2.”
  8. Колмакова В.О.: “ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
  9. Колосовська К. Ю.: “ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА СЬОГОДЕННЯ”
  10. Махомета Т.М.: “ADOBE PHOTOSHOP ЯК ЗАСІБ РОЗРОБКИ  ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ  ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ”
  11. Підгорна О.В.: “СУЧАСНІ ЗАСОБИ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ”
  12. Паршукова Л.М.: “ОСНОВНІ СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ТА ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ”
  13. Подолян О. М.: “ОСНОВНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ”
  14. Поляруш В. М.: “ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДЛЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ У 5 КЛАСІ”
  15. Просянкіна-Жарова Т. І.: “ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ”
  16. Стеценко В.П.: “ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ  КОМП’ЮТЕРІВ В НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ ДІТЕЙ”
  17. Стеценко Н.М.: “СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ (НА ПРИКЛАДІ УДПУ)
  18. Стрецкул Г.С.: “ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ”
  19. Ткачук Г.В.: “СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ В СИСТЕМІ MOODLE”
  20. Торган-Сінченко Т.М.: “ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЕМ ГЕОГРАФІЇ”
  21. Шимкова Ю.М.: “ТРИ ПОКОЛІННЯ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *