Дата зміни інформації:

Нечипоренко Н.В.: “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”

вчитель інформатики Уманської міської гімназії,

Уманської міської ради Черкаської обл.

Особливість сучасної освітньої системи полягає в тому, що «традиційні» способи передачі інформації (усне і письмове мовлення, телефонний та радіозв’язок) поступаються місцем комп’ютерним засобам навчання, використанню телекомунікаційних мереж глобального масштабу. В сучасному світі, в якому живуть і розвиваються учні, саме через спілкування лежить шлях до життєвого і професійного успіху для більшості нинішніх учнів.

Для активного та ефективного використання ресурсів Інтернет в освітній діяльності залишається актуальним створення інтерактивного інформаційного середовища спілкування всіма учасниками навчального процесу. З появою сервісів Веб 2.0 (блоги; соціальні мережі; колективні енциклопедії; фото-, відео-, аудіохостинги; Вікіпедія) створюється реальна можливість такої взаємодії.

Розвиток середовища «ВікіВікі» надає можливість реалізації моделі колективного гіпертексту, коли можливість створення та редагування будь-якого запису надається кожному з членів мережевого співтовариства, робить його перспективним засобом для колективного написання гіпертексту, сучасної інтерактивної дошки, на якій може писати ціла група.

Нині інтенсивно розвиваються та використовуються сервіси Google, що орієнтовані на мережеве спілкування людей на основі можливості спілкування та співпраці, наданням можливості конструювання мультимедійними продуктами, зв’язувати сторінки колективного сайту, доповнюючи їх мультимедійними елементами.

Найбільш досконалим соціально-психологічним середовищем інформаційної взаємодії на сьогоднішній день стають соціальні мережі. Це змушує замислитися про можливість використання їх у сфері освіти при умові внесення деяких змін та вдосконалення наявних і впровадження додаткових можливостей соціальних мереж відповідно до вимог освіти.

4 Replies to “Нечипоренко Н.В.: “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ””

  1. stecenko-nm says:

    На мою думку, в соціальних мережах важко організувати навчальне середовище. Крім того, основне призначення соціальних мереж не для навчання та освіти, а для спілкування.

    1. tanya_bond says:

      Підтримую! А ще такі сервіси слугують для передачі інформації

  2. Джога Діма says:

    Використання інтернет-ресурсів є великим проривом у освітньому середовищі. Зараз є можливість перевіряти знання та навички через онлайн-тести(дані про досягнення в них заносяться до онлайн журналу користувачів). Лаборторні та практичні завдання можна відправляти через інтернет викладачу(перевіряючому). Також інтернет дає проводити лекційні та семінарські занняття через інтернет в режимі онлайн. Тексти лекцій можна розмістити в певному інтернет середовищі і вони будуть доступні учасникам курсу(наприклад, Інформаційне середовище УДПУ(MODLE)).
    Отже, інтернет середовище є важливим компонентом освіти на сучасному етапі.

  3. Сергій says:

    Ми живемо у вік електроних технологій, завдяки яким ми можемо легко знаходити необхідні дані для навчання, також ми використовуємо інтернет ресурси для передачі інформації. Ми можемо проводити наукові конференції в режимі онлайн. Через те я вважаю, що інтернет ресурси невід’ємна частина навчального процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *