Дата зміни інформації:

Стеценко В.П.: “ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ В НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ ДІТЕЙ”

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри інформатики та ІКТ

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

Сучасні інформаційні технології відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, знаходження і закріплення усяких професійних навиків, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання.

Як показує сучасна педагогічна практика, використання комп’ютера в навчальному процесі спрямоване переважно на розв’язання таких трьох типів дидактичних завдань.

1. Комп’ютер використовується як допоміжний засіб для ефективнішого розв’язання вже існуючої системи дидактичних завдань. Змістом об’єкта засвоєння в комп’ютерній навчальній програмі цього типу є довідкова інформація, інструкції, обчислювальні операції, демонстрації , тощо.

2. Комп’ютер може бути засобом, на який покладено вирішення окремих дидактичних завдань при збереженні загальної структури, мети і завдань безмашинного навчання.

3. Використовуючи комп’ютер, можна ставити і вирішувати нові дидактичні завдання, що не розв’язуються  традиційним шляхом. Характерними є імітаційно-моделювальні програми.

 Останнім часом в Україні поширюється використання комп’ютерів у дошкільних освітніх установах. Розробляються методики, спрямовані на розвиток дітей з урахуванням-їхнього віку та індивідуальних особливостей, організацію їхнього спілкування. Окрема увага приділяється використанню сучасних інформаційних технологій при розв’язуванні завдань інтеграції дітей з обмеженими можливостями в життя сучасного суспільства. Для цієї групи дітей інформаційні технології нерідко є єдиним засобом одержання повноцінної освіти, конкурентноздатної професії і просто спілкування.

8 Replies to “Стеценко В.П.: “ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ В НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ ДІТЕЙ””

  1. Використання комп’ютерів в ранньому дитячому віці обмежене часом, тому потрібно зробити глибокі наукові дослідження. Мультимедійна апаратура змінюється дуже швидко, тому такі дослідження повинні бути своєчасними. Інколи керівники навчальних закладів користуються застарілими нормативами і не дозволяють дітям користуватися сучасними досягненнями в області інформатики.

  2. tanya_bond says:

    З якого віку варто знайомити дітей з комп’ютером?

    1. Знайомити можна з любого віку, а допускати працювати з комп’ютером згідно норм вказаних в інструкціях міністерства освіти і науки України.

  3. Скільки часу можна проводити дітям за комп’ютером?

      1. Безперервна тривалість роботи на ПЕОМ не повинна перевищувати для учнів:
        • 6 — 7-х класів — 20 хв;
        • 8 – 9-х класів — 25 хв;
        • 10 – 11-х класів на першій годині — 30 хв, на другій — 20 хв.

  4. Сергій says:

    Під час навчання дітей їх потрібно зацікавити, за для цього й використовують компютери. Адже дітям цікаво коли все різнокольорове, різні смайли які рухаються. Тому й сприйняття матеріалу у дітей підвищується.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *