- Голуб І.М. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
- Гришанович К.П. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
- Коваленко А.Б. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧЕНІ ПЛАНУЮТЬ СТВОРИТИ «РОЗУМНІ» КОНТАКТНІ ЛІНЗИ
- Коваленко А. КОМП’ЮТЕР ПОВИНЕН ПРАЦЮВАТИ, ЛЮДИНА ДУМАТИ
- Козачишина О.В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Кривко О.І. ОРГАНІЗАЦІЯ КОЛАБОРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕСТІВ
- Куленко О. В. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІНТЕРНЕТ-СПІЛКУВАННІ
- Ониськів В. В. ВИКОРИСТАННЯ СЕРЕДОВИЩА LEARNINGAPPS.ORG НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В МОЛОДШІЙ ШКОЛІ
- Полюга І.М. ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
- Привольнев М.О. ПОРІВНЯННЯ ТЕСТУ ЗДІБНОСТЕЙ SAT У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ США З УКРАЇНСЬКИМ ТЕСТОМ ТЗНК
- Сотніченко Н.О. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОЗНАКА СУЧАСНОЇ МЕДІААУДИТОРІЇ
- Тубальцев С.О. КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ: КОРИСТЬ ЧИ ШКОДА?
- Фесенко А.О. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА