Дата зміни інформації:

Психолого-педагогічні особливості використання інформаційно-комунікаційнихтехнологій

  1. Голуб І.М. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
  2. Гришанович К.П. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
  3. Коваленко А.Б. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧЕНІ ПЛАНУЮТЬ СТВОРИТИ «РОЗУМНІ» КОНТАКТНІ ЛІНЗИ
  4. Коваленко А. КОМП’ЮТЕР ПОВИНЕН ПРАЦЮВАТИ, ЛЮДИНА ДУМАТИ
  5. Козачишина О.В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВІКУ 
  6. Кривко О.І. ОРГАНІЗАЦІЯ КОЛАБОРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕСТІВ
  7. Куленко О. В. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІНТЕРНЕТ-СПІЛКУВАННІ
  8. Ониськів В. В. ВИКОРИСТАННЯ СЕРЕДОВИЩА LEARNINGAPPS.ORG НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В МОЛОДШІЙ ШКОЛІ
  9. Полюга І.М. ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  В ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
  10. Привольнев М.О. ПОРІВНЯННЯ ТЕСТУ ЗДІБНОСТЕЙ SAT У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ США З УКРАЇНСЬКИМ ТЕСТОМ ТЗНК
  11. Сотніченко Н.О. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОЗНАКА СУЧАСНОЇ МЕДІААУДИТОРІЇ
  12. Тубальцев С.О. КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ: КОРИСТЬ ЧИ ШКОДА?
  13. Фесенко А.О. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *