Дата зміни інформації:

Дорожинський С.А. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПРИ ВИВЧЕННІ ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ

ІІІ курс, фізико-математичний факультет

Жмуд О. В.

Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини

Умань

На даному етапі еволюційного розвитку людства є величезна кількість засобів для вивчення того чи іншого матеріалу. Вже в залежності від вчительського потенціалу та учнівського бажання обираються ті чи інші допоміжні джерела для опрацювання навчального матеріалу.

У випадку графічних редакторів, запас матеріальної бази настільки великий, що навіть для паралельних класів вчителі можуть використовувати за бажанням різні витоки, проте відповідно до стандартів та навчальної програми. В мережі Інтернет можна знайти багато лекцій, презентацій, відео уроків, таблиць і т. д. Саме на уроках інформатики за новим державним стандартом потрібно використовувати в якості навчальних 35-40% матеріалів з глобальної мережі, проте лише з офіційних сайтів. Справа в тому, що велика кількість інформації в мережі є частково правильною або навіть взагалі неправильною.

Що ж таке графічний редактор? Графічний редактор — це прикладна програма (або пакет програм), що дозволяє створювати і редагувати зображення на екрані комп’ютера і зберігати їх в графічних форматах файлів, наприклад, JPEG, PNG, GIF, TIFF. Типізація таких редакторів чимала:

Растрові графічні редактори. Найпопулярніші: AdobePhotoshop для операційних систем Microsoft Windows і Mac OS X, GIMP для GNU/Linux і інших POSIX-сумісних. GIMP розповсюджується під ліцензією GNU GPL. Artweaver для операційних систем Microsoft Windows.

Векторні графічні редактори. Найпопулярніші: AdobeIllustrator, CorelDraw, MacromediaFreeHand — для Windows, Inkscape — для всіх ОС.

Гібридні графічні редактори. Найпопулярніші: RasterDesk для AutoCAD, Spotlight для операційних систем Microsoft Windows.

Тривимірні графічні редактори. Найпопулярніші: 3D StudioMax та Maya.

У кожному редакторі є своя специфіка, відмінні особливості. Саме для того, щоб зміст кожного розкрити повною мірою, вчителям потрібно використати багато наочного та різного матеріалу, тому що ця тема є не такою простою, якою здається на перший погляд. Для вивчення в шкільному матеріалі найчастіше використовуються растрові графічні редактори, тому що їх використання є трішки полегшеним відносно інших. Для їх вивчення можна використовувати онлайн-уроки, де детально та наочно пояснюється той чи інший фрагмент редактора, його критерії та основні функції.

Для учнів часто постає проблема створення нового зображення. Саме тому можна використати заготовки, які виставляють користувачі для перегляду в мережі Інтернет. Також можна використати вже готові зображення для пояснення їх будови. Усе залежить тільки від самого вчителя, його взаємодії з матеріалами глобальної мережі.

Проте ніколи не можна забувати, що ніщо не замінить живого спілкування та взаємодії з учнями. Тому вчитель повинен більшість уваги учнів приводити до обізнаного пояснення матеріалу саме від нього. Це дасть можливість краще зрозуміти та запам’ятати навчальний матеріал.

Список використаних джерел

1. Графічний редактор[електронний рерурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *