Дата зміни інформації:

Матвієнко А. В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІІ курс відділення початкової освіти

Поштарук Л.І.

Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка

Умань

Нинішнє суспільство називають інформаційним, в якому головним продуктом виробництва є інформація та знання. Інформаційне суспільство розглядають як орієнтир, тенденцію змін у сучасному світі, воно асоціюється з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, їх засобів.

Інформатизація та комп’ютеризація вимагають від людини нових знань, умінь та навичок, які будуть адаптовані до умов інформаційного суспільства. Особлива роль нині відводиться мережі Інтернет – засобу розповсюдження інформації, середовища співпраці та спілкування людей, що є найбільшою та популярною комп’ютерною мережею, яка відкриває широкі можливості ефективного її використання в освіті. Надання різноманітних освітніх послуг, навчальної інформації, відкриття широких можливостей використання різноманітних ресурсів мережі Інтернет, включаючи навчальні дистанційні курси, дистанційні олімпіади і конкурси, бібліотеки, текстові сховища, інтерактивні енциклопедії та словники, перекладачі, віртуальні музеї та виставки у підготовці майбутнього фахівця [2].

Мережа Інтернет є джерелом самої різноманітної інформації. Виходячи з навчальної мети це можуть бути, наприклад, освітні ресурси, яких нині є багато і в подальшому кількість їх збільшується. Майже всі навчальні заклади, дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією. Корисними є Інтернет-ресурси, які використовуються для одержання подальшої освіти, вибору професії та сфери діяльності, постійного підвищення фахових знань, кваліфікації та ін.

Можливості і ресурси Інтернет, які можуть бути використані вчителем – предметником в своїй роботі із навчання школярів основних теоретичних знань, включають:

–            WWW (всесвітня павутина);

–            E-mail (електронна пошта);

–            Телеконференції.

Сервери всесвітньої павутини можуть бути корисними:

– вчителю для пошуку додаткової і оновленої інформації до уроків в процесі підготовки;

– учням для пошуку інформації в процесі підготовки різного роду творчих робіт (доповідей, рефератів, ділових ігор, учбових конференцій тощо);

Електронна пошта може бути використана:

– вчителем для обміну навчально-методичною інформацією із своїми колегами, методистами, провідними вченими із різних регіонів країни;

– учнями для обміну навчальними творчими роботами із своїми однолітками із інших шкіл, регіонів країни чи зарубіжжя;

– вчителями і учнями для взаємного обміну інформацією в процесі реалізації завдань дистанційного навчання і реалізації телекомунікаційних проектів

Телеконференції можуть бути корисними:

– вчителям при обговоренні в режимі on-line найбільш актуальних питань змісту і методів навчання географії, інших важливих і цікавих проблем;

– учням при участі в різного роду навчальних і пізнавальних телекомунікаційних проектах [3].

Список використаних джерел

1. Аванесов В.С. Научные проблемы тестового контроля знаний. – М.: Ученый центр при ИЦПКПС, 1994. – 136с.

2. Крючков С.Ю. Використання глобальної мережі Інтернет в освіті, її можливості та ресурси. – Електронний ресурс. – [Режим доступу] http://tmb.org.ua/new/index.php/i-i/4-/159-2012-11-05-17-54-21.html

3. Юрик Я.С. Використання мережі Інтернет для освітньої діяльності. – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id= 1213

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *