Дата зміни інформації:

Невеля К. В. ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ МЕРЕЖІ INTERNET У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

ІV курс фізико-математичний факультет

Паршукова  Леся Миколаївна

Уманський державний педагогічний

університет імені Павла Тичини

м. Умань

В епоху інформаційно-технічних технологій та нових ліній зв’язку все більшого поширення набуває всесвітня мережа Інтернет. Впровадження її відбувається стрімко, в усіх сферах життя вона набула широкого розповсюдження. Особливо широкої популярності вона набула серед студентів. Існують різноманітні можливості використання мережі Інтернет студентами. Одним із чинників, переваги мережі Інтернет над іншими засобами навчання є її багатозначність. Також з її допомогою студенти маю можливість отримати знання,уміння і навички. З його використанням їм не потрібно витрачати багато часу у пошуках потрібної інформації чи книги у бібліотеці,тому що,майже всю інформацію можливо знайти в Інтернеті і більшість книг існують в електронному варіанті, що є досить зручним у нас час.  Окрім цього мережа Інтернет надає нам доступ до різних наукових  наочних ресурсів: надає можливість наочно і побачити і дізнатися те, що в книжках, або в інших джерелах не знайти. Студенти можуть перебуваючи в різних місцях обмінюватися інформацією, тим самим покращувати свій рівень знань [1].

Головною проблемою пошуку інформації є те, що не кожен студент може знайти її, тому що періодично з’являється дуже багато нових, різноманітнихWeb-сторінок. Також проблематика в тому, що розмістити інформацію може кожен бажаючий, і перевірки, здебільшого, ніхто не робить. Щоб уникнути таких неприємностей потрібно порівнювати інформацію з різних джерел та використовувати спеціальні пошукові сервери, які містять більш постійну інформацію про Web-сторінки і їх зміст. Мережа Інтернет надає можливість студентам дізнаватися завданняпрактичних робіт для їх виконання і свої оцінки з того чи іншого предмету.

Мережа Інтернет надає можливість студентам дистанційно навчатися. Це зручно для студентів, які по певним причинам не можуть відвідувати навчальні заклади в яких вони навчаються, або ж відвідувати їх так часто як потрібно. Також дистанційне навчання може виступати як спосіб здобути вищу освіту для людей з фізичними вадами. Але не кожен може мати таку можливість,бо не усі мають постійний доступ до Інтернету [2].

Таким чином, використання мережі Інтернет студентами має як позитивні, так і негативні наслідки. Одним із позитивних моментів є скорочення часу на пошук інформації,але поряд з цим щоб відредагувати інформацію потрібно набагато більше часу: необхідно порівняти декілька джерел інформації і вибрати головне. Поширення Мережі Інтернет серед суспільства і студентів зокрема буде продовжуватися, оскільки порід з певними недоліками дана система навчання є зручною.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Биков В. Ю. Класифікація засобів навчання / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць / за ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К.: Атака, 2005. – 272с.

2. Лучко Л.М. Розвиток мережі Інтернет в Україні. – Х.: Шлях, 2002. – С. 48.

2 Replies to “Невеля К. В. ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ МЕРЕЖІ INTERNET У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ”

  1. Anastasiya says:

    У даній статті автор наголошує, що використання комп’ютерних програм, електронних засобів навчального призначення значно підвищують якість навчання студентів, але при використанні ІКТ в навчально-виховному процесі в навчальних закладах виникла чимала низка проблем, але навіть з цими недоліками ця система є зручною.

  2. Наталія says:

    Прочитавши статтю “ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ МЕРЕЖІ INTERNET У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ” можна сказати, що INTERNET в процесі навчання як і позитивно впливає так и негативно. На даний час ця стаття є актуальною та цікавою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *