Дата зміни інформації:

Осінська А.Є. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

IV курс фізико-математичного факультету

Жмуд О.В.

Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини

Умань

Більшість людей у даний час не можуть уявити свого життя без соціальних мереж, але якщо не зловживати їх використанням, то вони надають в основному позитивний вплив. Соціальні мережі є одним з найпопулярніших сервісів, вони утримують увагу більшої частини Інтернет аудиторії. Вони є універсальним засобом комунікації. У нашому дослідженні мова буде йти про  актуальність використання соціальних мережі в освітній діяльності.

Класний керівник – це духовний посередник між суспільством і дитиною у засвоєнні накопиченої людством культури, це той, хто організовує системи відносин через різноманітні види діяльності. Години спілкування, з використанням ІКТ, сприяють розвитку самооцінки, знань та навиків учнів.

За допомогою електронної пошти та соціальних мереж класний керівник має можливість спілкуватися з учнями та їх батьками, вирішувати різноманітні питання у позаурочний час. Такий вид роботи виховує в учнів культуру спілкування, навчає безпечної поведінки в мережі. А батьки можуть у будь-який час дізнатися про успіхи своїх дітей, що дуже важливо.

Технологіїя «SMS–щоденники» інформують батьків про успішність учнів, а також є способом вирішувати певні питання. Електронна пошта дозволяє швидко інформувати про щось важливе, наприклад, про дату і час батьківських зборів, про порушення дисципліни, відсутність на уроці учня і т.д. Консультації в соціальних мережах дають змогу батькам дізнатися новини класу та школи, поставити запитання класному керівнику чи адміністрації.

Через мережу Інтернет можна використовувати технолології дистанційного навчання, та консультації. Це дає можливість дитині засвоїти матеріал, який вона пропустила через хворобу, чи інші причини.

Сьогодні є справжня потреба у використанні ІКТ у творчій роботі класного керівника. Саме він мусить перебувати в центрі освітньої інноваційної діяльності. Від класного керівника чекають роботи, наповненої новим змістом..

У висновку хочеться відмітити, що класний керівник повинен рухатися разом зі своїми учнями, йти в ногу з часом. А сучасний час вимагає використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй роботі. У вихованні сучасної молоді не можливо обійтися без використання у навчанні та вихованні новітніх комп’ютерних технологій.

Список використаних джерел

1. Закон України Про Національну програму інформатизації// Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 27/28.

2. Інформаційне законодавство України: зб. Законодавчих актів. У 6 т.Т. 1. Інформаційне законодавство України / за заг. ред. Ю. С. Шемшученка, І. С. Чижа. – К. :Юридична думка, 2005. – 411 с.

3. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук.пр. / редкол.: М. М. Козяр, І. А. Зязюн,Н. Г. Ничкало ; АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. – Л.,2006. – 634 с.

4. Посадові обов’язки класного керівника – догма чи простір для творчості Ж-л «Класному керівнику. Усе для роботи», №1(25) – 2011.

5. Нурєєва О.С., Скворчевська О.В. Імідж класного керівника. – Харків, видавнича група «Основа», 2007. – 173 с.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *