Дата зміни інформації:

Підвисоцька Т.В. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

V курс, Інститут інформатики

Кузьміна Н.М., кандидат фізико-математичних наук, доцент

Національний педагогічний університет імені Михайла Петровича Драгоманова

Київ

Сучасний період розвитку національної економіки характеризується посиленням конкуренції між суб’єктами комерційної діяльності, що обумовлює необхідність оперативного реагування на зміни ринку товарів і послуг та швидкого і ефективного здійснення комерційних операцій. Перспективним напрямом ведення сучасного інтерактивного бізнесу в умовах жорсткої конкуренції стала електронна комерція, яка охоплює всі види торгівлі через Internet.

Основні моделі електронної комерції все частіше використовуються для купівлі–продажу товарів та послуг та широко входять у сферу комерційної діяльності.  Інструментарієм електронної комерції є сучасні Web–технології, що базуються на використанні засобів мережі Internet та служби World Wide Web (WWW) у сфері бізнесу.

У цих умовах формування системи знань і навичок з електронної комерції стає дуже важливим у процесі підготовки майбутніх фахівців.

На теперішній час електронна комерція є важливою сферою застосування бізнесу та науки і потребує відповідного дослідницького і методичного опрацювання, вивчення її як самостійної дисципліни. Насамперед, це реалізується у профільних економічних вищих навчальних закладах, де дану дисципліну вивчають як окремий курс.

При написанні магістерської роботи автором розроблено спеціалізований навчальний сайт з електронної комерції. Даний сайт містить такі інформаційні ресурси для студентів: основні відомості про електронну комерцію, платіжні системи, банківські послуги, електронні гаманці, мобільну комерцію. Розроблено  лабораторну роботу та тестові завдання для студентів з метою контролю і самоконтролю отриманих знань. Сайт містить також навчальні презентації, електронні посібники та навчальні відео, які студенти використовують для самостійного опанування. Організовано форум, на якому студенти можуть поспілкуватися з автором сайту і між собою.

Головна сторінка сайту

1

Для створення даного сайту автором використано  мову гіпертекстової розмітки НTML (Hyper Text Markup Language), яку призначено для маркування документів, що містять текст, зображення, гіперпосилання.

Для ефективного навчання електронної комерції студентам потрібно актуалізувати знання, необхідні для більш глибокого розуміння основ електронної комерції. До них відносяться основи функціонування комп’ютерних мереж, зокрема мережі Інтернет та її служб, вміння і навички роботи з її ресурсами, базові знання мови гіпертекстової розмітки веб-документів НТМL, знання з економічних дисциплін, пов’язані з банківською діяльністю, фінансовими операціями тощо.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. “Електронна комерція”. Методичний посібник з для студентів напряму підготовки “Товарознавство і торговельне підприємництво”. Частина 1. Основні поняття та категорії електронної комерції.  – Львів, ЛІЕТ – 22 с.
  2. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с.
  3. Підручник HTMLтаCSS: [Электрон.ресурс]. – Режим доступу: http://htmlbookua/
  4. Довідник мови розмітки гіпертекстових документівHTML: [Электрон.ресурс]. – Режим доступу: http:///

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *