Дата зміни інформації:

Томачук К.І. НАВЧАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

2 курс, відділення Початкової освіти

Білошкурська С.С

Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка

Умань

Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає й система навчання. На даному етапі розвитку освіти, навчання  не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу вчителю краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання учнів та підвищити їхній інтерес до навчання. Вчитель має можливість отримувати найостаннішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками. Завдяки цьому підвищується авторитет вчителя, він дійсно може бути носієм культури, знань, усього передового.[2]

До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться Інтернет-технології, мультимедійні програмні засоби, офісне та спеціалізоване програмне забезпечення, електронні посібники та підручники, системи дистанційного навчання (системи комп’ютерного супроводу навчання).

Для прикладу розглянемо навчальні можливості Інтернет мережі.

Інтерне́т (від англ. Internet) — всесвітня система взаємосполучених комп’ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів.[1]

В наш час, мало хто уявляє хоча б один день свого життя, без виходу в Інтернет.

Можливості використання мережі Інтернет на уроках полягають в наступному: вільний пошук Інтернет-ресурсів по заданій темі; вивчення конкретного Інтернет-ресурсу по методичним вказівкам вчителя; використання Інтернет-ресурсу в якості дидактичного засобу на уроці;  пошук інформації в Інтернеті може супроводжувати такі види навчальної роботи, як: написання рефератів, збір матеріалу по темі, ілюстрування своїх текстів матеріалами з Інтернету.

Аналіз роботи в мережі дає можливість виділити основні позитивні та негативні аспекти використання Інтернет-мережі в освітньому процесі. Позитиви:

  1. Веб-форуми;
  2. блоги;
  3. освітні проекти;
  4. Інтернет-магазини;
  5. електронна пошта та списки розсилки;
  6. групи новин (в основному, Usenet);
  7. файлообмінні мережі;
  8. електронні платіжні системи;
  9. Інтернет-радіо та Інтернет-телебачення;
  10. 10. IP-телефонія.

Поряд із таким переліком позитивних моментів у використанні мережі Інтернет, існує ряд недоліків:

  1. Низький рівень цензури;
  2. шахрайство в мережі Інтернет;
  3. Інтернет-залежність;
  4. поширення вірусів;
  5. злочини хакерів;
  6. шкідливий вплив на здоров’я;
  7. заміна живого спілкування віртуальним;
  8. відхід книги на задній план;
  9. обмеженісь доступу до мережі;
  10. 10. тролінг.

Вищеперераховані навчальні можливості мережі Інтернет, дають змогу інтенсифікувати навчальний процес та підвищити навчальну мотивацію, а, отже, і інтерес до предмету.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Інтернет [Електронний ресурс] /режим доступу:   http://uk.wikipedia.org/wiki/%B2%ED%F2%E5%F0%ED%E5% F2/  – назва з екрану.
  2. Кисіль А. О. Використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] /режим доступу: http://teacher.ed-sp.net/index.php?option=com_content&view=article&id= 121%3A2013-05-22-06-57-50&Itemid=25/  – назва з екрану

One Reply to “Томачук К.І. НАВЧАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ”

  1. InnaHolub says:

    Дана стаття показує можливості використання мережі інтернет в навчальній діяльності, розглядає переваги і висвітлює недоліки всесвітньої павутини. Але незважаючи на недоліки роботи в інтернеті, інтернет на сьогодні є важливим компонентом, який повинен використовуватися в навчальній діяльності. Дана стаття є актуальною на сьогодні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *