Дата зміни інформації:

Шуляк А.С. ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІІ курс, фізико-математичний факультет

Жмуд Оксана Василівна

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Інтернет  є однією з важливих частин нашого життя, важко уявити сучасну людину, яка жодного разу ним не користувалась.  Завдяки глобальній мережі доступ до інформації став майже необмежений, що відкрило великі перспективи для освіти і самоосвіти.

Із поширенням Інтернету набули популярності соціальні мережі. Мільйони людей щодня, щогодини, кожної хвилини перебувають в певних соціальних мережах. Одними з найбільш чисельних їхніх відвідувачів є школярі та студенти, або ті хто нещодавно закінчили навчання. Люди середнього віку не так часто користуються ними, дехто з людей пенсійного віку навіть не знають про їх існування. Школярі проводять в них безліч часу, більшість його вони проводять за спілкуванням з друзями, прослуховуванням музики, переглядом відео, та браузерними іграми. Такі дії звичайно шкодять навчанню. Тож постає проблема як відволікти дітей від такої діяльності і спонукати до навчання. Адже, використання таких мереж для освіти,  значно розширить можливості для навчання учнів.

Отже, постає питання про використання соціальних мереж в освіті. Користуючись ними можна значно покращити якість освіти. Наприклад оцінюючи роботу учня на уроці можна похвалити його в мережі, це буде навіть більш продуктивніше ніж просто виставлення оцінки за урок. Тому, що цю похвалу побачить не лише учень та його однокласники, а й всі його друзі, що значно підвищить прагнення дитини до отримання такої похвали, та в свою чергу мотивує його до кращих успіхів у навчання. Також можна викладати навчальні матеріали, робити їх розсилку учням, задавати домашні завдання та перевіряти їх. Ще одним способом покращення навчального процесу є створення спеціалізованих наукових груп, в яких постійно  йде обмін інформацією. Однією з великих переваг соціальних мереж є можливість учня в будь-який момент часу отримати онлайн-консультацію в найкоротший термін. Отже правильне використання соціальних мереж  в навчальному процесі може збільшити пізнавальну активність учнів.

One Reply to “Шуляк А.С. ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”

  1. На сьогоднішній час дана тема статті є актуальною. Тому, що справді всі учні та студенти багатот часу проводять у соціальних мережах і майже не навчаються. А використання соцільних мереж для навчання покращить навчальний процес -це є перевагою. Недоліком є те, що дозволивши учням чи студентам використовувати соціальні мережі у навчальному процесі вони почнуть використовувати їх для свого інтересу, а не для навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *