Дата зміни інформації:

Гришанович К.П. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

5 курс, магістратура,факультет соціально-психологічної освіти

Стеценко Н.М., канд.пед.наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Навчання за допомогою ІКТ – це новий тип навчального процесу, що вимагає нових форм і методів навчальної та навчаючої діяльності. Використання комп’ютерів змінює фукції викладача: він повинен заздалегідь визначити шляхи та розробити алгоритми оптимального керівництва всім навчальним процесом й окремим заняттям у тому числі. Дидактичною особливістю навчання за допомогою комп’ютерів є встановлення безпосередніх діалогів між студентом і машиною або діалогічного трикутника-студент-комп’ютер-викладач.

Такі діалоги допомагають розібратися у всіх труднощах, що виникають у процесі вивчення предмета при самостійному розв’язанні завдань, а викладачеві – спостерігати та контролювати якісний стан навчання.

В діалозі моделюється педагогічне спілкування, при якому повинні створюватись найкращі умови для розвитку мотивації учня і творчого характеру навчальної діяльності, для формування особистості учня, має забезпечуватися сприятливий емоційний клімат навчання.

Електронне середовище формує такі характеристики, як схильність до експериментування, гнучкість, зв’язність, структурність, що сприяють створенню умов творчого навчального пізнання. Впровадження комп’ютерних технологій зумовлюється тим, що вони є ефективним засобом закріплення засвоєного матеріалу й тим самим сприяють економії навчального часу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *