Дата зміни інформації:

Ониськів В. В. ВИКОРИСТАННЯ СЕРЕДОВИЩА LEARNINGAPPS.ORG НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В МОЛОДШІЙ ШКОЛІ

IV курс, фізико-математичний факультет

Паршукова Л. М.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Розвиток сучасного суспільства знаходиться на етапі переходу від індустріального до інформаційного. На цьому етапі у всіх сферах діяльності людини збільшують своє значення інформація та сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Тому кожна людина має бути сформована для життя в такому суспільстві.  Формування такої людини починається ще з молодшої школи. «Фундамент» такого формування закладає вчитель, який добре володіє професійними вміннями та  використовує сучасні технології.

Використання інтернет-технологій в початкових класах дає можливість вчителю підготувати різний онлайновий дидактичний матеріал. Його можна використовувати на комп’ютерах, мультимедійних дошках та планшетах. Одним з прикладів таких середовищ є сайт http://learningapps.org/ .

LearningApps.org – програма Web 2.0 для підтримки навчання за допомогою модулів. Існуючі модулі можна змінювати або створювати нові. З допомогою даного середовища можна організовувати роботу певного класу та скласти для них «колекцію вправ».

 1

Головною перевагою сервісу є можливість використовувати створені матеріали без підключення до мережі Інтернет.

Використання сучаних програм на уроках інформатики в молодшій школі дає можливість не тільки здивувати учнів, а й сприятиме кращому засвоєнню знань та вмінь.

Список використаних джерел

  1. Литвиненко О. В. Використання онлайнових дидактичних матеріалів на уроках інформатики [Електронний ресурс] / Ольга Валентинівна Литвиненко           //Хмурівські читання – Режим доступу до ресурсу: http://timso.koippo.kr.ua/hmura10/vykorystannya-onlajnovyh-dydaktychnyh-materialiv-na-urokah-informatyky/
  2. LearningApps.org – создание мультимедийных интерактивных упражнений [Електронний ресурс] / – Режим доступу до ресурсу: https://learningapps.org.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *