Дата зміни інформації:

Мазур В.С. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ІІ курс,факультет української філології

Бондаренко Т.В., канд. пед. наук

Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

Умань

На сьогоднішній день вивчення української літератури за допомогою нових інформаційних технологій є досить актуальною та багатоаспектною проблемою. Ознайомлення з художніми творами тісно пов’язане із розумінням та уявленням матеріалу, тому на уроках української літератури буде доречним використання електронного навчально-методичного комплексу «Українська література», розробником якого є Сорока Білобока. Цей програмний продукт рекомендовано використовувати вчителям української літератури, батькам, учням, усім тим, хто цікавиться художньою літературою.

Структура електронного навчально-методичного комплексу досить чітка і доступна для користувача, яка у своєму складі містить: конструктор уроків, авторські розробки уроків та тестових завдань, тощо. За допомогою конструктора уроків можна створити власний урок, використовуючи запропоновані в електронному навчально-методичному комплексі різноманітні дидактичні матеріали, а саме: ілюстрації, портрети письменників, аудіофрагменти, хрестоматії, відеофрагменти, літературні словники, крилаті вислови та афоризми. Розробки уроків містять кросворди, вікторини, цікаві запитання й завдання для учнів, творчі майстерні. Для перевірки засвоєних знань пропонується тестове тематичне оцінювання, яке можна доповнити, скориставшись конструктором.

Таким чином, використання нових інформаційних технологій в процесі вивчення української літератури сприяє розвитку самостійності, творчих здібностей учнів, посилює міжпредметні зв’язки. У зв’язку з цим, застосування інформаційних технологій дозволяє змінити саму методику надання освітніх послуг, зробити урок більш наочним і цікавим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *