Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1]
Author Topic: ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
GoogleUser-
74
Новачок
Posts: 15
Post ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
on: March 17, 2021, 09:33

Актуальність даного дослідження визначає поступову зміну традиційних методів навчання на інтерактивні.
Завдання освітньої системи полягає у формуванні навичок успішної соціальної інтеграції та здатності до самоосвіти. У сучасних умовах, коли відбувається швидка зміна інформації це питання є актуальним. Традиційні підручники не можуть виразити різкі зміни інформації та бути інформативними у даний момент. У наш час набувають інтересу питання, пов’язані із оцифруванням навчання.
Згідно статистичних даних, впровадження в освітній процес електронних пристроїв дозволяє:
- підвищити зацікавленість учнів у предметі та покращити їхню мотивацію;
- допомагає розв’язати міжпредметні завдання та встановити зв’язки між ними;
- полегшити роботу учителя, оскільки той може швидко провести оцінювання учнів, організувати вивчення через гру, представити актуальні та нові матеріали за допомогою електронних інтернет-пристроїв;
- продемонструвати інформацію за допомогою мультимедійних пристроїв у різних варіаціях(фото, відео, текст).
Під час активного використання застосунків, було помічено користувачами, що вони мають як переваги, так і недоліки, серед яких, дослідники виділяють здатність допомогти учням покращити знання з предметів, підвищити допитливість до навчання.
Співпраця працівників освіти, учених і компаній, які займаються програмуванням є важливою, щоб створити цифрове наповнення для успішного застосування під час уроків, щоб зробити процес вивчення іноземних мов більш ефективним.
Згідно з дослідженням «Упровадження електронних словників у процесі навчання англійської мови», доведено, що електронні словники зробили простішим і швидшим для учнів пошук значення важкого слова та почути одразу вимову цих слів у британському та американському варіантах. Мобільний телефон з доступом до Інтернету надає змогу переглядати безліч вебсторінок, що може замінити роботу з довідниками, енциклопедіями та словниками. Ще однією корисною функцією смартфонів є можливість звукозапису. Учні можуть записувати свої розмови англійською і ділитися ними з друзями. Це надає можливість для практики у вимові. Учні також можуть фіксувати діалоги один з одним на різну тематику та давати їх на перевірку вчителю.
Під час вивчення будь якої теми виступ промовця можна візуалізувати за допомогою фото та відео матеріалів. Мобільні технології перетворюють тему «Як були проведені літні канікули» в цікаву особисту історію, оскільки учні можуть поділитись з класом фото і відео, які вони зробили в цей період, показати місця, які вони відвідали та як себе там почували. Наприклад, учень може зробити кілька фото за допомогою смартфону про свій день -, будильник, зубну щітку, сніданок, дорогу до школи, тощо та прокоментувати свої дії вчителю. Учитель відповідно оцінює розвиток мовленнєвого аспекту учня, словниковий запас та знання граматики.
Збільшення кількості завдань в учнів, змушує вчителів вести пошуки нових ефективних методів навчання і таких методичних засобів, які б пожвавили думку школярів, спонукали б їх до самостійного надбання знань.
Для того, щоб учні працювали більш продуктивно, можна використовувати такі мобільні додатки на уроках, як:
- Duolinguo – застосунок, робота якого полягає у тому, аби правильно відповісти на запитання, відповідним чином набравши певну кількість балів і перейшовши на вищий рівень. У додатку можна опрацьовувати лексику за темами, що є дуже зручно для вчителя.
- Lingua.ly – застосунок, який дозволяє вивчення лексики в оригінальних текстах, які поєднуються з лексичними тестами відповідно до інтересів учнів.
- LearnEnglish Grammar US edition / UK Edition – застосунок, для вивчення і вдосконалення граматики, створений Британською Радою. І той і другий варіанти пропонують чотири рівні запитань, різних ступенів навантаження. Кожен рівень містить близько 19 граматичних тем і також 20 видів діяльності щодо теми.
- Johnny Grammar’s Word Challenge – застосунок, у вигляді вікторини для перевірки письма, граматики та знання слів. Є різні рівні складності, від низького до високого та різноманітні теми. Застосунок має систему балів та змагальний характер між учасниками.
- MyWordBook 2 – застосунок, за допомогою якого можна вчити нові слова з постерами, картинками, звуком і реченнями, які допомагають у запам’ятовуванні слів.
- SpeakingPal English Tutor – застосунок, який допомагає вдосконалити англійську за допомогою функції розпізнавання голосу та створює ситуацію телефонної розмови з носієм мови. Він спрямований на вдосконалення розмовної англійської та вимови.
Отже, інформаційні технології підвищують інформативність уроку, ефективність вчення, надають уроку динамізм і виразність. Постійне бажання працювати та активність є наслідком цілеспрямованих педагогічних дій і організації педагогічного середовища. Безумовно, електронні інтернет-пристрої мають великі перспективи використання в освітньо-педагогічному процесі.

Pages: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.145 seconds.