Ми живемо у час інформаційних технологій, коли вся інформація є доступною у будь-який момент: гаджети з інтернетом, комп’ютери, а також інші пристрої допомагають нам кожен день.
Так, ми часто говоримо про те, що існує безліч переваг такого швидкого доступу до інформації. Однак, ми дуже рідко, або навіть ніколи не замислюємось над тим, які є недоліки.
У наш час будь-який школяр має новітній телефон, яким він користується під час уроку. Однак, учні початкових та середніх класів ще не навчились правильно фільтрувати інформацію і відкидати той непотріб, який їм пропонують. Окрім цього, занадто багато негативної реклами наразі є на будь-яких сайтах. Візьмемо за приклад сайти з книгами у електронному варіанті, реклама є скрізь, хочемо ми, чи ні, але вона привертає нашу увагу. Реклама є різною: наприклад гра з еротичним змістом, що не мають бачити школярі молодших та середніх класів, тому що це призводить до раннього дорослішання.
Батьки мають звертати увагу на те, чим саме цікавиться дитина, а також ,які сайти частіше відвідує. Відповідно до цього встановлювати батьківський контроль.
Що стосується навчання учнів. Інформаційні технології не завжди полегшують навчання. У деяких випадках дійсно, швидше вже знайти книгу в мережі Інтернет, ніж шукати в бібліотеці, але вони не читають ці книги у повному обсязі. Найчастіше, ні, тому що з’явилися скорочені варіанти того, чи іншого твору, яким найчастіше користуються діти. Відповідно до цього можна сказати, що ґрунтовних знать у них немає.
Так само молодші школярі можуть знайти будь-яке слово, або вислів, який сказав необережний дорослий, відповідно до цього з’являються негативні вислови, значення яких дитина ще не усвідомлює. Занадто часто можна знайти відео, у яких так само йдеться про шкідливі звички дорослих, вчинки, які не можна повторювати. Дитина ще не достатньо розвинена, аби правильно сприймати те, що вона знаходить.
Середні школярі часто користуються пошуковими системами під час уроку, що призводить до неуважності та втрати тих знань, які намагається донести вчитель. Відповідно до цього рівень навчання дуже низький, відбувається деградування суспільства.
Існує звісно і позитивний вплив. Його можна споглядати в учнів старших класів, які вже навчилися відбирати потрібну інформацію. І використовують мережу інтернет лише в інформативних та просвітницьких цілях.
Тож, відповідно до цього, можна зробити висновок, що не лише позитивний вплив існує, але й негативний. Позитивний вплив проявляється у швидкому доступі до необхідної інформації. Негативний вплив полягає у великій кількості рекламного забезпечення. Тому є необхідність більшого контролю як з боку батьків, так і збоку навчального закладу та вчителів безпосередньо.
|