Форум


Добро пожаловать, гость 

Показать / спрятать

Добро пожаловать, гость! Для участия в форуме требуется регистрация.






Страниц: [1]
Автор Тема: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:01

У статті розкривається важливість розвитку креативності учнів на уроках англійської мови завдяки застосуванню методу проектної технології.
Постановка проблеми. На сьогодні спостерігається стрімкий розвиток у галузі науки й техніки, а також відбувається запровадження нових досягнень у різні сфери людської діяльності. Тому на даний час світ потребує творчих, високоінтелектуальних людей, які спроможні освоювати нові методи в будь-якій галузі та йти пліч-о-пліч із сьогоденням. Проблема розвитку креативності учнів є доволі актуальною, усі європейські країни зацікавлені у творчому потенціалі суспільства загалом та кожної особистості зокрема. Тому, приділяється велика увага розвитку креативних здібностей людини та надається можливість для виявлення їх. Не дивлячись на те, що дослідження даного питання розпочато давно, але є багато запитань, які залишаються без відповіді.
Проблема полягає в тому, що більшу частину часу займає технічна, репродуктивна та нетворча діяльність дітей. У зв’язку з цим, використання різних технологій, що формують креативність і творчі здібності учнів є досить актуальним та цікавим до розгляду питанням.
На даний момент процес навчання англійській мові здійснюється за допомогою різноманітних технологій, завданням яких є виявлення, розвиток творчих інтересів та здібностей кожного школяра, а також заклик до продуктивної та самостійної навчальної діяльності, що найбільш ефективно забезпечується завдяки застосуванню проектної методики.
Вагомий внесок у вивчення творчих здібностей учнів зробили вчені: Л. Виготський, П. Гальперін, О. Леонтьєв, С. Рубінштейн та ін. Значна кількість вітчизняних та закордонний учених досліджували проблему формування креативного мислення дітей. А. Брушлінський, Я. Пономарьов, О. Тихомиров та ін. зробили важливий внесок у дослідженні креативних здібностей молодого покоління. Н. Абишева, Т. Душеїна, О. Дьоміна, П. Китайгородська, І. Олійник, О. Пата та ін. присвятили свої праці відомому методу проектів.
Метою статті є висвітлення важливості розвитку креативності учнів шляхом використання проектної технології в процесі вивчення англійської мови, які приховані таланти дітей можуть бути виявлені при використанні інноваційних технологій.
Хто ж мотивує учнів до творчих та креативних думок? Звісно ж, вчитель. Саме його творчість, вміння знайти підхід до діток, заохочення їх до спільної справи, впровадження інноваційних технологій є запорукою успіху. Всі ці фактори можуть неабияк вплинути на розвиток внутрішнього бажання учнів до саморозвитку. Необхідно пам’ятати, що діти вчаться з чийогось прикладу. І завдання вчителя – це показати такий приклад.
Планувати урок потрібно таким чином, щоб він міг розкрити творчий потенціал дітей, сприяв розширенню кругозору, щоб включав різні види діяльності, інтерактивні вправи, щоб урок спонукав до самостійного пошуку, а найголовніше - був приємним та захопливим. А здійснити все це можна за умови, якщо вчитель знайде найефективніші методи та прийоми, які зможуть заглибити дітей у творчу атмосферу та будуть надихати на нові роботи.
Використання лише традиційних форм навчання не може сприяти повному досягненню мети, тому для успішного вивчення англійської мови потрібно використовувати й новітні технології, які допоможуть сформувати вміння та навички, що відповідали б вимогам сучасного світу. Йдеться про проектну технологію. Такий підхід до розвитку креативності є найбільш оптимальним в умовах навчально-виховного процесу школи [2; 112-113].
«Метод проектів – це система навчання, завдяки якій учні мають можливість здобути ґрунтовні знання і вміння в процесі виконання конкретних завдань, що поступово ускладнюються; учні виконують пошукові, дослідницькі, графічні роботи, які спрямовані на вирішення важливої проблеми», – зауважила О. М. Моісєєва, кандидат педагогічних наук, доцент, [2, с.16].
Що ж розуміють під словом «креативність»? «Креативність (лат. creatio — створення) — творча діяльність; новітній термін, де виявляються «творчі здібності особистості, що характеризуються здатністю до вироблення нових, незвичайних ідей, вирішення проблем за допомогою неординарних та нешаблонних рішень. [4]
При постійному використанні в навчальній діяльності творчих завдань, розвиток творчих здібностей та їх ефективність зростає в двічі швидше. Варто пам’ятати, що творча ситуація виникає за умови мотивацій та настанов [1].
Розглянемо всі сильні сторони проектної технології:
+ моделюється технологічний ланцюжок: завдання-результат;
+ навички самоосвіти та самоконтролю;
+ виробляється вміння роботи в групах;
+ індивідуальний підхід;
+ зацікавлення в пізнавально-науковій діяльності;
+ використання різних довідкових пошукових матеріалів.
Досліджуючи дане питання, було проведено дослідження креативного мислення учнів 5-А класу Уманської ЗОШ №4.
Діти працювали над топіком Let’s have a rest. Учні виконували інформаційно – дослідний тип проекту. Їм було запропоновано створити спільну стінгазету англійською мовою про місця, які б вони хотіли відвідати влітку. Вчитель в свою чергу підтримав дітей, приніс різні цікаві газети та журнали, щоб заохотити їх до творчої роботи.
Діти були дуже емоційні та сповнені енергії, в них було багато креативних ідей, які вони втілили в ході роботи.
Юні творці влаштували опитування один одного англійською мовою, поширювали свої ідеї, кожен мав змогу проявити себе. Були також розподілені ролі між учнями. Був ідейний натхненник, організатор, редактор, журналіст, художник. Діти спілкувалися виключно на англійській мові, що було завданням не з простих, але їхній ентузіазм не зменшився, а посилився ще більше. Учні вирізали, малювали, клеїли, знаходили цікаву інформацію. Варто сказати й про вчителя, що він не покидав дітей, а весь час пропонував свою допомогу та підтримку, що є дуже важливим. Пізніше стінгазета була представлена всій школі, вона отримала чимало позитивних відгуків, що значно мотивує учнів до розкриття їх нових талантів.
Отже, творчий розвиток дітей у школі є надзвичайно важливим процесом, який може вмотивувати, спрямувати думки та ідеї учнів у правильному напрямку. Англійська мова є чудовим провідником до розвитку особистості, бо не так уже й легко спілкуватися іноземною мовою та висловлювати свої думки. Одним з позитивних факторів методу проектів є те, що діти позбуваються мовного бар’єру, стають більш згуртованими та дружніми.
Вчителям та батькам слід завжди пам’ятати, що кожна дитина є талановитою, важливо зробити лише один крок – надихнути її.
І хто знає, можливо саме ваша дитина стане взірцем для всього світу.

Angela-
Petrova
Новачок
Сообщения: 12
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:07

Доброго дня, чи використовуєте ви метод проектних технологій в своїй діяльності?

GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:24

Доброго дня, так використовувала і дуже цим пишаюся ,адже завдяки методу проектів мої учні мали можливість здобути ґрунтовні знання і вміння в процесі виконання конкретних завдань, що поступово ускладнювалися ; учні виконували пошукові, дослідницькі, графічні роботи і були дуже задоволені.

Angela-
Petrova
Новачок
Сообщения: 12
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:25

Як на мене, то під час уроку краще використовувати різні методи навчання. Проектні технології це звичайно добре, але чи не стануть діти "роботами"? На мою думку, хороший вчитель може діяти різними методами і результат буде на лице.

GoogleUser-
17
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:26

Доброго дня, на вашу думку який з креативних підходів є найдієвішим??

GoogleUser-
15
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:30

Доброго дня! Як на мене це хороший задум, але його треба розвинути. Для дітей ця робота є монотонною та не цікавою, як показала практика. Вам слід подумати більше про те, що цікавить учнів!

GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:38

Цитата Angela Petrova May 15, 2018, 16:25
Як на мене, то під час уроку краще використовувати різні методи навчання. Проектні технології це звичайно добре, але чи не стануть діти "роботами"? На мою думку, хороший вчитель може діяти різними методами і результат буде на лице.

Так ви праві , варто використовувати різні методи навчання , і я не залишаюся на місці ! Мені варто зауважити ,що кожного дня метод проектів не може застосовуватись , а також ви маєте спиратися на інтереси ваших учнів .

GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:39

Цитата Angela Petrova May 15, 2018, 16:07
Доброго дня, чи використовуєте ви метод проектних технологій в своїй діяльності?

Доброго дня, так використовувала і дуже цим пишаюся ,адже завдяки методу проектів мої учні мали можливість здобути ґрунтовні знання і вміння в процесі виконання конкретних завдань, що поступово ускладнювалися ; учні виконували пошукові, дослідницькі, графічні роботи і були дуже задоволені.

GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:48

Цитата GoogleUser17 May 15, 2018, 16:26
Доброго дня, на вашу думку який з креативних підходів є найдієвішим??

Я вважаю ,що метод проектної технології є дуже дієвим ,який допомагає здобути навички самоосвіти та самоконтролю, за допомогою цього підходу виробляється вміння роботи в групах,а також береться до уваги індивідуальний підхід до дитини за допомогою якого ви можете дати можливість учням креативно підходити до роботи ,а також відбувається зацікавлення в пізнавально-науковій діяльності;

GoogleUser-
16
Новачок
Сообщения: 11
Сообщение Ответ на: Креативний підхід до вивчення англійської мови за допомогою проектної технології
 May 15, 2018, 16:51

Цитата GoogleUser15 May 15, 2018, 16:30
Доброго дня! Як на мене це хороший задум, але його треба розвинути. Для дітей ця робота є монотонною та не цікавою, як показала практика. Вам слід подумати більше про те, що цікавить учнів!

Доброго дня ! Дякую за коментар . Зі своїми дітками ми використовували такий метод навчання і вони були дуже задоволені ,адже дізналися багато нового .Варто зазначити ,що ви повинні опиратися на інтереси ваших учнів !

Страниц: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Версия: 1.0.33.3 ; Страница загружена за 0.213 секунд.