Дата зміни інформації:

Сорока Ю. І. ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В. канд. пед. наук

Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Сьогодні більшість людей не уявляють свого життя без Інтернету. Глобальна мережа поширюється дуже швидкими темпами і знайти потрібну інформацію серед мільярдів Web-сторінок стає все простіше. Тож застосування Інтернет ресурсів є особливо актуальним в освітній діяльності.

Зокрема, усе частіше електронні книги замінюють паперові; доповнює і полегшує роботу вчителя та учня використання електронної лабораторії, де є можливість проводити досліди в онлайн-середовищі без застосування лабораторних пристроїв.

Вартим уваги є online калькулятор, який може виконувати наступні математичні дії: вилучення кореня, знаходження логарифмів, рішення рівнянь, побудова графіків функцій і багато іншого. Такого ж типу калькулятор є для отримання миттєвого рішення рівнянь хімічних реакцій.

Значно полегшують навчальний процес спеціальні програми, за допомогою яких можна спостерігати за рухом планет та зірок. Все більш популярними і відвідуваними стають Інтернет-музеї, а заняття з мови усе частіше забезпечує такий методичний засіб як онлайн-словник, зокрема: іншомовних слів, антисуржик, орфографічний, синонімів та фразеологічних синонімів, словник рим.

Отже, використання Інтетнету в навчальній діяльності сприяє покращенню та полегшенню навчання, а отже розвиває кругозір особистості, забезпечуючи тим самим її всебічний і гармонійний розвиток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *