Дата зміни інформації:

Танська С. А. НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ

V курс, Інститут інформатики

Кузьміна Н. М., канд. фіз.-мат. наук, доцент

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Київ

Створення та зміцнення міжпредметних зв’язків та формування в учнів пізнавального інтересу до інформатики – це найбільш важливі загальноосвітні цілі навчання інформатики. Розв’язування задач зі змістової лінії «Комп’ютерне моделювання» на уроках інформатики є одним із потужних методів реалізації міжпредметних зв’язків різних дисциплін.

Основним засобом такого методу є побудова комп’ютерної моделі досліджуваного явища, об’єкту чи процесу з метою одержання нових відомостей про самі об’єкти, явища чи процеси.

Моделювання необхідне для розуміння причинно-наслідкових зв’язків в економіці, прогнозуванні, планування та прийнятті рішень.

У даному дослідженні розглянуто визначення оптимальних витрат на рекламу в економічній галузі за допомогою комп’ютерного моделювання..

Перед будь-яким підприємством, що виготовляє товар, постає проблема його збуту. Реклама відіграє величезну роль у збереженні та зміцненні позицій фірми на ринку. Отже, основною метою рекламної кампанії фірми є збут продукції або підтримка його на попередньому рівні. Реклама впливає на збут, в основному через підвищення рівня обізнаності про продукт та компанію, і створення образу продукту та компанії.

Реклама – це друковане, електронне, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу,товари, послуги або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем й оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів або суспільної підтримки [1].

Останнім часом широкого застосування при розробці рекламного бюджету отримали методи, засновані на використанні математичних моделей прийняття рішень. Застосування цих методів зумовлено тим, що людина не здатна оцінити та врахувати велику кількість факторів. Тому актуальним стає застосування математичних методів прийняття рішень, спеціальних програмних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій.

Постановка задачі полягає у визначенні оптимальних витрат на рекламу за умови отримання підприємством максимального прибутку.

Створення комп’ютерної моделі рекламною кампанії дає можливість проаналізувати залежність кількості продажів від витрат на рекламу: між показниками існує прямопропорційна залежність, тобто зі збільшенням витрат на рекламу збільшується кількість продажів. Надалі число продажів збільшується, але все меншими темпами (рис.1).

1

 Рис.1. Залежність кількості продаж від витрат на рекламу

Проаналізувавши залежність прибутку від витрат на рекламу, бачимо, що існує оптимальна сума витрат на рекламу, за якої отримують максимальний прибуток. При подальшому збільшенні витрат на рекламу виробничий прибуток зменшується (рис.2).

2

 Рис. 2. Залежність прибутку від витрат на рекламу

Список використаних джерел:

  1. Т.М. Пересунько Посібник з журналістики 11 клас, 2011, 1 с.
  2. http://www.economy.nayka.com.ua/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *