Дата зміни інформації:

Усенко О.М. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

IV курс, природничо- географічний факультет

Стеценко Н.М.,канд..пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Ми  живемо в дуже цікавий час,коли світ перейшов від постіндустріального до інформаційного суспільства, а тому інформатизація людського життя є одним із головних завдань.

До важливих пунктів розвитку суспільства ми з впевненістю відносимо: інформатизацію освіти, підготовку  підростаючого покоління до життя у новому суспільстві і створення пріоритетних умов навчання . Викладаючи такий цікавий предмет як географія , вчитель має шукати нові підходи, педагогічні та інформаційні технології для високої динаміки розвитку суспільства.

Використання ІКТ дозволяє нам змінити зміст освіти. На мій погляд комп’ютерні технології сприяють:

–                     засвоєнню  учнем і учителем нових важливих знань, умінь, навичок;

–                     самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя;

–                     ідеально підходять для вивчення й викладання географії;

–                     можуть використовуватися у всіх видах урочної і позаурочної роботи.

В школі в кабінеті географії має бути телевізор, DVD програвач, мультимедійний проектор та екран, ноутбук. Все це дозволить  учителю широко використовувати в процесі навчання інформаційно-комунікаційні технології.

Ні в якому разі , не можна забувати , що інтернет – це корисна і потрібна інформація , але його ресурси по вивченню шкільних предметів ,знаходяться на стадії розвитку та вдосконалення . Комп’ютерні програми з географії можуть бути використані  як пізнавальний засіб навчання , виконувати дидактичні функції у різних  навчальних ситуаціях. Комп’ютерних програм безліч, різних за змістом, інформацією, та побудовою. До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій відносять: інтернет-технології, мультимедійні засоби,електронні посібники та підручники і системи дистанційного навчання. Завдяки ресурсам Інтернету можливе вивчення досвіду колег в усьому світі , самоосвіта ,підготовка дидактичних і атестаційних матеріалів, позакласна робота учнів, та використання безпосередньо на уроках. Можливість працювати з інтернетом збільшує рівень проведення уроків  та підвищує мотивацію учнів.

При роботі з комп’ютером вчитель має змогу складати тести , тренувальні вправи, головоломки , графіки та демонструвати презентації. У теперішньому світі необхідність в  комп’ютерах постійно збільшується – вони потрібні і вдома і на робочому місці. Тому я гадаю,що вчителі, викладачі, студенти та учні не можуть залишитись байдужими до новітніх технологій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *