Дата зміни інформації:

Гоч К. В. РОЗРОБКА СОЦІАЛЬНОГО ПРОЕКТУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Гоч К. В.

V курс, фізико-математичний факультет

Данлович І. В.

магістрант, фізико-математичний факультет

Смовж О.О.

ІV курс, фізико-математичний факультет

Лещук С.О., канд.пед. наук, доцент

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тернопіль

Кафедра інформатики і методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка оперативно реагує на зміни, що відбуваються в галузі інформаційних технологій. Вдосконалення навчання відбувається з урахуванням сучасних тенденцій розвитку у реальному ІТ-секторі. Основою підготовки фахівців є поєднання ґрунтовної математичної підготовки з професійним володінням сучасними інформаційними технологіями. Останні роки відзначаються активізацією науковців кафедри у соціальній сфері, що призвело, зокрема, до збільшення числа партнерів та зміцнення взаємовигідного співробітництва з ними [1]. Росте число шкіл, вищих навчальних закладів, наукових установ, комерційних, громадських, державних та інших організацій, з якими кафедра співпрацює на постійній основі. У межах такої співпраці реалізовано проект «Тролейбус Щастя» (див. Рис. 1), як складову проекту «Зроби своє місто кращим». Детальніше про нього можна дізнатись у відкритій групі на сторінках Facebook [2].

 1

Рис. 1. Проект «Тролейбус Щастя»

Більше про роботу кафедри інформатики можна дізнатися на сайті фізико-математичного факультету [3].

У даній роботі описано розробку соціального проекту «Лист до Святого Миколая». Завдання полягало у тому, щоб дізнатись про діток, які можуть не отримати подарунків на довгоочікуване свято через скрутне соціальне положення сім’ї або її відсутність. Відповідні дані збирають в організації Карітас Тернополя (метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання).

Практично, реалізовується web-проект, який містить:

  • адміністративну частину (перевірка статусу користувачів, опрацювання листів);
  • сторінку користувачів (список користувачів, зміна статусу, створення користувача);
  • головну сторінку (кнопки входу та реєстрації, форма надсилання листа, перенаправлення).

До роботи над проектом були залучені групи спеціалістів та магістрів, які до п’ятого курсу навчались в одній групі, що дало змогу легко організувати командну роботу. Також на роботу над flash-банером приєдналися студенти четвертого курсу спеціальності «Інформатика». На обговореннях проекту завжди було декілька рішень, що сприяло знаходженню оптимального результату. На Рис. 2 зображено деякі результати роботи.

 2

Рис. 2. Форма написання листа та flash-банер

Виконання проекту вимагало знань та володіння такими технологіями, як:

  • основи об’єктно-орієнтованого програмування мовою. Архітектурний шаблон MVC.
  • робота з бібліотеками JavaScript (на прикладі JQUERY), Adobe Flash CS;
  • програмування мовою PHP з використанням фреймворків.

Робота над проектом триває. Подібні проекти сприяють підвищенню рівня культури суспільства та доброзичливої атмосфери міста.

Список використаних джерел

  1. Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Інноваційний тренінг «Розвиток системи проектного менеджменту університету». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/184
  2. Тролейбус Щастя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/groups/1479799778951651/?fref=ts
  3. Сайт фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://fizmat.tnpu.edu.ua/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *