Дата зміни інформації:

Семенік І.Л. ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ

5 курс Інституту інформатики

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

 Кандидат педагогічних наук, Рафальска М.В.

м. Київ

Дистанційне навчання — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем (або групою викладачів), віддаленим у просторі або часі від учня (або групи учнів). Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.

Розвиток системи дистанційного навчання обумовлений сукупністю переваг і можливостей. Це насамперед більш гнучкі умови навчання для дітей, які не змогли чи не можуть здобути її традиційним шляхом через віддаленість від кваліфікованих навчальних закладів, фізичних недоліків, індивідуальних особливостей і потреб.

Дистанційне навчання спроможне задовольнити додаткові освітні потреби учнів, особливо з навчальних дисциплін, змістовна частина яких дуже швидко змінюється, до яких слід віднести інформатику.

В таблиці, наведеній нижче мною була розроблена порівняльна характеристика традиційної освіти та дистанційної.

1

Я провів уроки з інформатики в яких використовував принципи дистанційного навчання. На даних уроках було використано спеціально дібрані засоби ІКТ.

За допомогою Гугл форм я зміг перевірити засвоєння знань учнів. Результат мене задовольнив.

Приклад тестових завдань

1

Результати тестування

2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *