5 курс Інституту інформатики
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Кандидат педагогічних наук, Рафальска М.В.
м. Київ
Дистанційне навчання — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем (або групою викладачів), віддаленим у просторі або часі від учня (або групи учнів). Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.
Розвиток системи дистанційного навчання обумовлений сукупністю переваг і можливостей. Це насамперед більш гнучкі умови навчання для дітей, які не змогли чи не можуть здобути її традиційним шляхом через віддаленість від кваліфікованих навчальних закладів, фізичних недоліків, індивідуальних особливостей і потреб.
Дистанційне навчання спроможне задовольнити додаткові освітні потреби учнів, особливо з навчальних дисциплін, змістовна частина яких дуже швидко змінюється, до яких слід віднести інформатику.
В таблиці, наведеній нижче мною була розроблена порівняльна характеристика традиційної освіти та дистанційної.
Я провів уроки з інформатики в яких використовував принципи дистанційного навчання. На даних уроках було використано спеціально дібрані засоби ІКТ.
За допомогою Гугл форм я зміг перевірити засвоєння знань учнів. Результат мене задовольнив.
Приклад тестових завдань
Результати тестування