Дата зміни інформації:

Цимбалиста Л.В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДНЗ № 6 «ВЕСЕЛКА» м.ГАЙВОРОН КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

5 курс, природничо-географічний факультет

Стеценко Н.М., канд..пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Використання інформаційно-комунікаційних технологій  у навчально-виховному процесі ДНЗ –  це одна із самих нових та актуальних проблем у вітчизняній педагогіці. На жаль на практиці все трохи інакше, попри порівняну доступність комп’ютерної техніки, сьогодні не в усіх дошкільних закладах вона є у достатній кількості. Проте не зважаючи на це, педагоги впевнено беруться за опанування нових технологій задля розвитку дошкільнят.

На практиці переконуюсь, що комп’ютер  для педагогів є потужним технічним засобом навчання дітей. Використання комп’ютера дозволяє  розширювати можливості педагога, створювати базу для залучення дітей до комп’ютерних навчальних програм. На сьогоднішній день комп’ютерні програми, ігри, завдання у своїй роботі можуть застосовувати всі педагогічні працівники: вихователі, музичні керівники, психологи, методисти. У багатьох іграх та програмах присутні елементи новизни, сюрпризності, незвичності, в них використовуються засоби заохочення, що так полюбляють діти. Застосування комп’ютерів, мультимедіа та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів використовуються для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей та для створення благополучного емоційного фону. Використання мультимедіа у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам’ять, мислення, уява, мовлення, розвиває почуття кольору, композиції, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей.

Так, наприклад, під час проведення на базі нашого ДНЗ районного методичного об’єднання на тему: «Вихователь року» », був використаний  мультимедійний супровід під час  перегляду занять, а також використовуються вихователями мультимедійні презентації  при проведенні колективних переглядів занять.

Новизна комп’ютера та інтерактивного обладнання відображаються в розширенні та збагаченні змісту знань, вмінь та навичок дитини, в інтенсифікації створення структурних комплексів інтелектуального  та мотиваційно-емоційного характеру, у зміні  динаміки процесу психічного розвитку.

Важливо відзначити, що інформаційно – комунікаційні технології можна успішно використовувати як в освітній діяльності педагогів, так і в управлінській, методичній роботі, роботі психолога, завгоспа, медичної сестри та інших спеціалістів закладу.

Отже, сучасні ІКТ є ефективним навчально-виховним засобом та інструментом для формування професійних умінь та навичок дошкільнят, вихователів та працівників ДНЗ.

One Reply to “Цимбалиста Л.В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДНЗ № 6 «ВЕСЕЛКА» м.ГАЙВОРОН КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ”

  1. Наталія says:

    В даній статтіВи опсуєте цікавий досвід використання ІКТ під час проведення занять у Вашому ДНЗ. На мю думку використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дошкільнятами та дітьми раннього віку дійсно може сприяти розвитку уваги, мотивації навчання та розумовому розвитку дітей, але обов’язково сід звертати увагу на вікові норми перебування дітей за комп’ютером, аби не нашкодити здоров’ю дітей. Яким чином Ви дотримувались цих норм?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *