Дата зміни інформації:

Шахрай О.В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

ІІІ курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В. канд. пед. наук

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Розвиток науково-технічного процесу потребує кардинальних змін сучасної системи освіти. Корисним є використання інтерактивних технологій на уроках української мови. Підґрунтям їх впровадження як засобів навчання є те, що вони надають можливість працювати одночасно з різноманітною інформацією. Для того, щоб сформувати творчу та здібну особистість учня учитель може використовувати електронні таблиці, презентації, ребуси, тести, творчі завдання, літературні портрети, візуальні екскурсії та ін.

Використання мультимедійної дошки урізноманітнює роботу учителя-філолога, викликає в учнів творчий інтерес, дозволяє використовувати різноманітну наочність. Наприклад, для того щоб школярам цікавіше було працювати з темою «Пунктуація», можна використати готові електронні речення, де учні мають поставити розділові знаки і відразу ж можуть отримати результат. На закріплення вивченої теми учитель може  запропонувати створити спільний проект, попрацювати з динамічними таблицями, виконати самодиктант.

Але для того, щоб досягти певного результату, учитель має завчасно продумати, на якому з етапів уроку доцільно використовувати даний електронний засіб. Слід врахувати, що матеріал, який призначений для засвоєння має бути зрозумілим для учнів. Використання мультимедійних засобів можливе на будь-якому з предметів, але воно має бути раціональним і регламентованим у часі. Це стимулює роботу дітей, заохочує до праці.

Отже, сучасні технології навчання дозволяють вдосконалювати уроки української мови. Висока результативність роботи з інформаційними технологіями  буде досягнута лише за умови повного оволодіння методикою, відповідністю вибраного виду роботи до теми уроку. Не слід перевантажувати уроки української мови мультимедійними технологіями, їх слід використовувати тоді, коли це найбільш необхідно.

One Reply to “Шахрай О.В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ”

  1. Мультимедійна дошка – це втілення золотого правила Коменського, адже вона дає дітям те, чого не зможуть дати підручники, тим більше старого зразка. ЇЇ можна використовувати не тільки на уроках української мови – вона буде особливо актуальною на уроках природничих напрямків. Але які можуть виникнути труднощі при впровадженні її в сучасних школах?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *