Дата зміни інформації:

Швець Б.А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГАДЖЕТІВ У ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В. канд. пед. наук

Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

На сьогодні нові інформаційні технології використовуються у всіх галузях діяльності, зокрема і в освітній. Відійшли у минуле всі ті процесори, громіздкі монітори, клавіатура, які займають багато місця. Їх місце зайняла велика кількість нових, компактних пристроїв та різних носіїв інформації, які називаються – гаджети.

Ми всі маємо мобільні телефони, але не завжди повноцінно їх використовуємо. Проте, варто відзначити, що сучасна молодь в більшій мірі застосовує свої компактні пристрої для прискорення та полегшення роботи на уроці чи парі, фотографує задачі, які були попередньо зроблені колегою, шукає відповіді на питання контрольної в інтернеті та інше. Але це далеко не весь перелік послуг, які дозволяють здійснювати наші телефони.

Якщо говорити фактами історії, то найпершим в галузі смартфонів вважається телефон IBM Simon, представлений публіці в якості концепту в 1992 році компанією IBM. У 1994 році цей апарат був випущений в продаж американським стільниковим оператором BellSouth. Вартість пристрою становила 900 дол. з контрактом і трохи більше 1000 без нього. Крім телефонних функцій апарат включав в себе функції органайзера, міг надсилати та отримувати факси, дозволяв працювати з електронною поштою, а також містив кілька ігор. Клавіш управління не було, всі дії відбувалися за допомогою сенсорного екрану. Внаслідок великих габаритів і ваги (понад 1 кг) апарат не отримав значного поширення.

На даний момент ми маємо більш комунікабельні і мінімалізовані смартфони, які нічим не поступаються нашим персональним комп’ютерам. Та саме смартфони є майбутнім для хай-тек технологій, адже вони полігамні у своїх функціях. Тому, на сучасному етапі навчання використання гаджетів дозволяє:

– не друкувати теми практичних занять, а просто скопіювати їх у смартфон;

– не переписувати розклад, а просто сфотографувати;

– не купувати багатотомного словника, а просто скачати його;

– не переписувати статтю, а оформити її в текстовий документ та зберегти в смартфоні.

При цьому, перелічуючи усі вищеназвані переваги гаджетів, не слід забувати про планшети, електронні книжки, айпади та кишенькові персональні комп’ютори, які забезпечують більш високу швидкість роботи зі стандартними додатками.

Отже, використання гаджетів студентами дає їм можливість зекономити час і полегшує виконання завдання на парах.

One Reply to “Швець Б.А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГАДЖЕТІВ У ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”

  1. Застосування на уроках інформатики гаджетів є дійсно дуже доцільним. Особливо це стосується старшої школи. Швидкий розвиток ІКТ вимагає від педагогів постійного вдосконалення, перегляду своїх старих прийомів і методів відповідно до вимог сучасного суспільства. Використовуючи в навчальному процесі гаджети, учитель робить навчання цікавішим, жвавішим, переносить його у іншу площину.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *