Дата зміни інформації:

Використання мережі Інтернет в освітній діяльності

  1. Гончарова О.В. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ YOUTUBE ТА ВИКОРИСТАННЯ РЕДАКТОРА У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
  2. Тремба І.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
  3. Ярошик М.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
  4. Кривко О.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ КОЛАБОРАТИВНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ
  5. Гольцова К.В. ІНФОГРАФІКА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ  НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
  6. Конофольська В. ВИКОРИСТАННЯ МООС-ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
  7. Кіктенко А.С. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ СЕРВІСІВ ВЕБ 2.0 ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПЛАКАТІВ
  8. Коваленко А.О., Гончарук К.К. ФОРМИ GOOGLE У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
  9. Лелюк С.П., Боженова В.Ю. ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
  10. Іволженко Є.М. ЗАСТОСУВАННЯ СЕРВІСУ LEARNINGAPPS В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ
  11. Тиховська І.С. ІНТЕРНЕТ МЕРЕЖА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  12. Козачишина О.В. ВИКОРИСТАННЯ  МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
  13. Боровик І. АКТУАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОЇ ОБОЛОНКИ DROPBOX
  14. Головко І.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
  15. Ковтанюк М.С. ПОЗИТИВНІ І НЕГАТИВНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
  16. Прохорова Л.М. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО КОМП’ЮТЕРНІ ВІРУСИ
  17. Прохорова Л.М. ВПЛИВ МЕРЕЖІ INTERNET НА ОСВІТНЮ ДІЯЛЬНІСТЬ
  18. Кулик І.С. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ
  19. Талабко ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
  20. Бєлоус В.М. МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
  21. Криворучко І. МЕРЕЖЕВІ ЩОДЕННИКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *