Дата зміни інформації:

Пихолого-педагогічні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій

  1. Одинцова В.В. НАВЧАННЯ УЧНІВ РІЗНОГО ВІКУ РОБОТИ З ТЕКСТОВИМИ ДАНИМИ
  2. Тимчишина А.В. ВПЛИВ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК НАУКИ І ОСВІТИ
  3. Повічан Т.Ю. ПОЗИТИВНІ Й НЕГАТИВНІ СТОРОНИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
  4. Онищенко А.С. ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ В НАВЧАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
  5. Шевцова Т.І. ПІДВИЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ
  6. Грудка В.В. РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
  7. Стеценко Н.І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
  8. Бойко І.С. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
  9. Білоус Ю.І. РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ЗАСОБАМИ ІКТ
  10. Криворучко І.І. ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ОБОВ’ЯЗКУ, ДИСЦИПЛІНИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІКТ
  11. Незгода М. ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРА НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
  12. Когут К.А. ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХІКУ ДИТИНИ

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *