Дата зміни інформації:

Ярошик М.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ курс, фізико-математичний факультет

Кісіль Я.В., викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Мережа Інтернет є джерелом самої різноманітної інформації. Безумовно Інтернет мережа розширює можливості освітньої діяльності: поширення своїх праць, швидкий та безкоштовний пошук інформації. Щоб ефективно використовувати ці можливості вчитель повинен оволодіти технологіями роботи із різноманітними ресурсами глобальної мережі. З цього випливає необхідність введення на факультетах педагогічних вузів поглибленого вивчення інформатики.

Пріоритетом розвитку сучасної освіти України є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує подальше вдосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. [1]

Використання мережі Інтернет у професійній діяльності освітян включає наступні методичні принципи, серед яких:

Ø організація роботи з вивчення та узагальнення досвіду;

Ø  обмін досвідом роботи засобами on-line зв’язку (Internet-конференції, форуми, чати, електронна пошта тощо);

Ø інформаційне забезпечення діяльності фахівця, який знаходиться в інноваційному пошуку (банки даних передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій);

Ø популяризація (презентація) досвіду роботи (розміщення інформації на web-сторінках освітніх сайтів, створення окремих Web-сайтів);

Ø вивчення теоретичного матеріалу і практичного досвіду з проблем досліджень та дослідно-експериментальної роботи, розміщеного в інформаційній мережі Інтернет;

Ø  проведення навчання, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою з урахуванням і вищезазначених напрямів використання Інтернету;

Ø мультимедійний супровід навчання.[2]

Звідси випливає необхідність введення на факультетах педагогічних вузів поглибленого вивчення інформатики. Разом з тим, незважаючи на переваги і перспективи використання Internet-технологій у навчальних закладах, розвиток інформаційних технологій має і свої недоліки. Якщо в паперову еру обмін інформацією був складнішим, то зараз обмін рефератами та подібним матеріалом поставлений на потік: знайти в Internet наукову роботу на потрібну тему не викликає особливих ускладнень. І це, безумовно, має свої негативні наслідки.

Отже, з усього вищесказаного можна зробити висновок, що використання мережі Internet для освітньої діяльності у вищому навчальному закладі має більше позитивних наслідків чим негативних.

Список використаних джерел

1. Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 2002.– № 26. – С.

2. Згуровський М. Інформаційні мережеві технології в науці та освіті / М. Згуровський / Дзеркало тижня. – 2002. – № 25.– С.139.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *