Дата зміни інформації:

Тиховська І.С. ІНТЕРНЕТ МЕРЕЖА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ІІ курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В., старший викладач, канд. пед. наук

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

 Реалії сьогодення характеризуються створенням великої кількості різноманітних технічних пристроїв: планшетів, смартфонів, ноутбуків, нетбуків, смартфонів, персональних комп’ютерів, але майже всі вони нічого не варті без використання мережі Інтернет.

Вибір на користь технічних засобів вчитель змушений робити самостійно, зважаючи на можливість придбання вартісного обладнання, а також з урахуванням того контенту, з яким буде працювати педагогічний працівник.

В школах, коледжах, університетах, Інтернет використовують для швидкого пошуку та обробки інформації, поглиблення знань в певній галузі діяльності людини, підвищення рівня власно інтелекту, вдосконалення набутих умінь та навичок.

Перевагою запровадження Інтернет мережі в навчальний процес є дистанційне навчання. Воно дає змогу здобувати освіту вдома. Студенти, опрацювавши лекційний матеріал, відсилають виконані завдання викладачу для перевірки та оцінки отриманих знань. Вони можуть бути залучені і в олімпіади, які проходять в онлайн-режимі. Глобальна мережа Інтернет дозволяє користуватися електронними посібниками, підручниками, каталогами для підготовки до семінарських, практичних та лабораторних занять. Крім розумового розвитку, учні та студенти можуть розвиватися духовно, оскільки всесвітня павутина дозволяє «відвідувати» онлайн музеї, виставки, форуми.

Ще однією з переваг є те, що будь-який користувач може розмістити необхідну інформацію в блогах та обговорювати її з іншими учасниками. Також, є можливість брати участь у міжнародних онлайн-конференціях, не виїжджаючи з країни. Це дозволяє вирішувати актуальні та глобальні проблеми, розв’язувати завдання, які поставлені перед учасниками конференції. Вчителі, викладачі, учні та студенти мають змогу обмінюватися власним досвідом з людьми з різних куточків світу.

Власне, Інтернет є корисним помічником у вивченні іноземних мов. Усі ті, хто прагне отримати знання, можуть знайти і використати теоретичний та практичний матеріал щодо вивчення мови, аудіозаписи та відеозаписи, проходити тестування для виявлення власного рівня знань, працювати за досконалими та ефективними програмами оволодіння мовою, просто спілкуватися з однолітками з різних країн.

Отже, враховуючи вище сказане, варто відмітити, що продуктивний навчальний процес неможливий без запровадження Інтернет-технологій, які дають змогу швидко та безкоштовно збільшити обсяг знань, вдосконалити уміння та навички, покращити набуті здібності, розширити словниковий запас, залучитися до надбань національної культури, розвиватися інтелектуально та духовно, обмінюватися досвідом. Інтернет – це найбільш вдала технологія, яку вигадало людство, а використання різних пристроїв, з розширеною функціональністю, створює комфорт в повсякденному житті освітянина.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *