Дата зміни інформації:

Боровик І. АКТУАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОЇ ОБОЛОНКИ DROPBOX

VI курс, факультет фізики, математики та інформатики

Троян С.О., викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

На сьогоднішній день ми живемо в суспільстві, в якому широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології. Люди не уявляють свого життя без мобільного телефона, планшета та інших гаджетів. Вони проводячи багато часу спілкуючись у соціальних мережах або граючись в ігри, хоча можливості у використанні даних сучасних засобів набагато ширші. Однією з інновацій в освітньому процесі, використовуваному в сучасному світі, є хмарні сервіси. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, впровадження в навчальний процес “хмарних обчислень” є відмінним рішенням проблем комп’ютеризації освіти. Використання такого навчального середовище, яке було б насичене різноманітними електронними ресурсами, значно підвищує інтерес учнів до навчання в цілому, створює умови для розвитку дитини, а також активізує пізнавальну діяльність школярів. Реалізація всього вище переліченого можлива за умови використання сучасних хмарних технологій.

Хмарні технології (англ. cloud technologies) – це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних.

Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет, як засобу інтерактивного навчання, без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього. Використання технології “хмарних обчислень” позбавляє необхідності у технологічній підтримці програмного забезпечення, так як контроль та нагляд за його функціонуванням, зокрема, збереженням даних, їх копіюванням, захистом від дії комп’ютерних вірусів та Інтернет атак тощо, здійснює сам провайдер [1]. Хмарні технології забезпечують виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю і оцінювання навчальних досягнень, онлайн тестування, відкритості освітнього середовища, економію коштів на утримання технічних фахівців. Використання хмарних технологій також дозволяє урізноманітнити навчальний процес, зробити його ефективнішим, більш сучасним та позитивно вплине на мотивацію навчальної діяльності.

Одним з найпопулярнішим хмарним сховищем даних на теперішній час є Dropbox. Це сервіс хмарного зберігання користувацьких файлів із можливістю синхронізувати файли між різними пристроями. сервіс Він найпростіший в роботі, практично його можна опанувати без сторонньої допомоги, підтримує будь-який тип файлів і дозволяє працювати з великою кількістю файлів та папок одночасно. Із матеріалами можна працювати в режимі офлайн, що є досить зручно та економно. Програма підтримує одночасно роботу з декількома користувачами. При зміні файлів одними користувачем  ці файли в інших змінюються автоматично, але при цьому з’являється повідомлення про оновлення. За допомогою Dropbox без проблем виконується відправляння електронної пошти, контактів та іншої інформації на різні пристрої по бездротовій мережі, не підключаючись при цьому до комп’ютера. За допомогою посилання доступу можна без проблем відправляти відео будь-кому, навіть якщо у них немає встановленого Dropbox. Ви зможете створювати посилання на будь-який файл у вашій папці Dropbox, а потім відправити його по електронній пошті, в чаті чи смс, навіть якщо він немає цього аккаунта. Цей сервіс захищає ваші файли під час передачі, зберігання, а також пропонує різні функції безпеки. В Dropbox на протязі 30 днів зберігаються всі внесені до файлу зміни, і при необхідності можна без проблем відновити видалені документи чи попередні версії документа.

Отже, хмарна оболонка Dropbox дає можливість завжди мати гарантований і безпечний доступ до особистої інформації, а також відійти від необхідності тримати багато зайвих речей: флешок, дисків, проводів, для комп’ютерів та планшетів. На даний момент, хмарні технології є однією з найбільш затребуваних і цікавих тем в IT-сфері та все більше цікавих рішень, що з’являються у світі, пов’язано саме з ними. Звичайному користувачеві поки складно повною мірою оцінити весь потенціал, але, поза всяким сумнівом, майбутнє хмарних технологій є.

Література

  1. Белов А. Облачные технологии для земных пользователей [Електронний ресурс] / Андрей Белов // Заметки Сис.Админа. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://sonikelf.ru/oblachnye-texnologii-dlya-zemnyx-polzovatelej/.
  2. Архіпова Т. Л. Використання «хмарних обчислень» у вищій школі / Т.Л. Архіпова, Т.В. Зайцева // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – № 17. – С. 99 – 108.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *