Дата зміни інформації:

Головко І.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

4 курс, факультет фізики, математики та інформатики

Керівник: Паршукова Л.М. ст. викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

м. Умань

 Інтернет практично полонив наше життя. В епоху суспільства інформаційних технологій держава зацікавлена в тому, щоб його громадяни були здатні грамотно працювати з інформацією, самостійно, активно діяти, приймати рішення, гнучко адаптуватися до мінливих умов життя. В наш час учитель повинен не тільки навчити учня вчитися, але і виховати особистість, яка буде самостійно розвиватися. В школі за сучасних умов, успішно вчитися і вчити допомагають електронні освітні ресурси та освітні інтернет-ресурси.

Найбільшу ефективність мають електронні освітні ресурси, а саме мультимедіаресурси. Навчальні об’єкти в такого роду ресурсів представлені безліччю різних способів: за допомогою тексту, графіки, фото, відео, звуку та анімації, що сприяє розвитку мислення і практичної діяльності учнів.

Використання електронних освітніх ресурсів сприяє полегшенню і скороченню часу на підготовку вчителя до уроку.

Існують спеціалізовані інтернет-ресурси, до яких відносять:

«Формула» – на цьому ресурсі ви зможете навчитися вирішувати математичні завдання, освоїти різні методи їх рішень та закріпити пройдений матеріал (http://formula.co.ua).

«Математика в школах України» – онлайн-ресурс пропонує інструктивні матеріали, методичні рекомендації щодо вивчення окремих тем, розробки уроків, дидактичні матеріали для перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів, завдання олімпіад, конкурсів та їх розв’язання, та багато цікавого й корисного для вчителя математики (http://www.osnova.com.ua/magazines/9).

«Творчий вчитель математики» – в даному ресурсі зібрані матеріали для вчителів математики: розробки уроків, майстер класи, кабінет математики та ін. (http://yrokiua).

Є також загальний інтернет-ресурс – «Острів знань» – шкільний портал, в якому зібрана комплексна інформація про навчання і дозвілля; чинні навчальні програми, методичні документи; обмін педагогічним досвідом та інша корисна інформація.

Щодо інтернет-ресурсів із дистанційним навчанням, то варто згадати Дистанційні курси НТУ «ХПІ» – ці курси орієнтовані як на вчителів, студентів, учнів так і всіх бажаючих вчитися та здобувати нові знання. Для учнів передбачені курси «Цікава математика» та «Жива геометрія» (http://dl.kharkiv.edu).

Для учнів, використання освітніх електронних ресурсів є мотивацією до навчання та сприяє істотному розширенню можливостей самостійної роботи, а також можливості участі у різноманітних конкурсах. Для вчителя ж використання інтернет-ресурсів значно полегшує підготовку до уроку, збільшує час на спілкування з учнями та робить уроки насиченими та цікавішими, що сприяє підвищенню їх ефективності.

Список використаних джерел

1. Сисоєва С.О. Сучасні аспекти професійної підготовки вчителя. / С.О. Сисоєва // Педагогіка і психологія. – 2005. – №4(49). – с. 60-66.

2. Лапчик М. Информатика и технология: компоненты педагогического образования. // Информатика и образование. – 1991. – №6.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *