Дата зміни інформації:

Колосюк А.М. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ

ІІІ курс, історичний факультет

Бондаренко Т. В. канд. пед. наук.,

старший викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Створення та обробку зображень за допомогою комп’ютера називають комп’ютерною графікою, яка поділяється на – растрову, векторну та фрактальну.

Зображення у растровій графіці складається з крапок різних кольорів, що називають – пікселями, які у своїй єдності утворюють малюнок. Растрове зображення подібне до листка паперу в клітинку, де кожна клітинка зафарбована відповідним кольором.

Лінії у растровій графіці виглядають як комбінації точок.

Найбільше растрову графіку застосовують при розробці електронних та поліграфічних видань (рис. 1).

1

Рис.1. Растрова графіка виконана в редакторі Paint

Векторна графіка складається з ліній, які мають такі властивості, як форма, товщина, колір та характер. У векторній графіці досить складні композиції мають невеликий обсяг.

На практиці векторну графіку використовують для оформлюваних, креслярських і проектно-конструкторських робіт( рис.2).

2

Рис. 2. Векторна графіка виконана в редакторі Paint

При вивченні історичних дисциплін комп’ютерну графіку використовують:

– при розробці шкільних газет історичної тематики;

– плакатів

– кросвордів;

– ребусів;

– карт знань;

– логотипів навчального закладу;

– емблем, тощо.

Отже, комп’ютерна графіка досить різноманітна. Вона складає цілий ряд напрямків і має різне застосування. За допомогою неї можна вирішити багато графічних задач.

Використання комп’ютерної графіки в навчальних закладах сприяє всебічному покращенню навчального процесу, підвищенню ефективності якості освіти, а також у підготовці учнів до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *