Дата зміни інформації:

Молчанова М.О. ДО ПРОБЛЕМИ НАЧАННЯ РОБОТИ З МУЛЬТИМЕДІА – ОБ’ЄКТАМИ УЧНІВ 8 КЛАСІВ

V курс, фізико-математичний факультет

Дегтярьова Н. В., канд. пед. наук, ст. викладач

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка

Суми

Після закінчення школи випускник повинен мати вагомий запас знань в області сучасних технологій. Сьогодні вже 60% пропозицій про роботу потребують мінімальних комп’ютерних знань, і цей відсоток буде збільшуватися. Це спричиняє необхідність підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу учнями за умов доцільного використання мультимедійних програм та програмних засобів. Таким чином, використання мультимедіа програм не тільки доцільно, але й дозволяє досягнути однієї з цілей навчання, яка ставиться перед учителями – підготовка різнобічної розвиненої особистості.

На вивчення теми «Створення та опрацювання об’єктів мультимедіа» в 6 та 8 класах надається в 6 класі – 4 години, а в 8 – 7 годин. Після опанування теми у 6 класі, учні повинні вміти: копіювати об’єкти мультимедіа з фотокамер, мобільних пристроїв на комп’ютер; переглядати та прослуховувати об’єкти мультимедіа на комп’ютері за допомогою програмних середовищ; переглядати, змінювати значення властивостей графічних зображень (розмір, колір) та виконувати основні операції (обтинання, обертання). Матеріал великого обсягу розглядається у 8 класі, починаючи із знайомства з форматами аудіо-, відео- файлів, та закінчуючи створенням відео-кліпів, з можливістю їх розміщенням в мережі Інтернет. Але слід звернути увагу на проблему яка виникає під час вивчення цієї теми: версії програм змінюються, а підручники ще не надруковані і тому учителеві потрібно інтенсивніше працювати разом з учнями, для кращого засвоєння матеріалу; до того ж певна кількість учителів некомпетентна у даній темі, що погіршує подачу матеріалу на уроці.

У роботі були розроблені методичні рекомендацій щодо досягнення високих результатів при вивченні теми «Опрацювання об’єктів мультимедіа» у 8 класі. Також були розроблені 2 практичні роботи ( у першій роботі учні навчаються самостійно створювати відеоролики,а у другій роботі учні працюють уже з різними форматами відео, також вчаться змінювати один формат на інший). Ці усі навики роботи з даними програмами є дуже корисними для учнів як і в повсякденному житті, так і в професійному.

Приклад.

На Робочому столі в папці Диск_8 клас/матеріали до практичної знаходяться відео кліпи та аудіо записи для використання при створенні відео кліпу.

Завдання: Завантажити програму VirtualDub, імпортувати в проект: відео, фото, музичний супровід, з’єднати декілька фрагментів, встановити відео ефекти, відео переходи, застосувати декілька фільтрів до відео фрагменту, додати звукову доріжку.

Під час виконання цієї практичної роботи учні навчаться працювати з програмою VirtualDub, набудуть навиків роботи з відеофайлами різних форматів. Після цього завдання учні уже самостійно зможуть працювати з даною програмою і в подальшому її використовувати для своїх потреб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *