Дата зміни інформації:

Заріцька С.А. РОЗВИТОК ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІКТ

ІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Стеценко В.П.,канд.пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

Умань

В умовах комп’ютеризації  освіти в навчальному процесі неможливо обійтися без комп’ютерних технологій. Впровадження інформаційних технологій впливає не тільки на форми організації навчального процесу, але й на зміст навчального матеріалу. Таким чином, інформаційні технології дозволяють по-новому поглянути на шкільні предмети.

Використання засобів інформаційно-комунікативних технологій на уроках математики дає можливість вдосконалювати організацію уроку, активізує пізнавальну діяльність учнів з метою отримання міцних математичних знань для їх подальшого використання у практичній діяльності.

Головною метою є підвищення якості освіти і ефективності навчання упровадження в процес навчання елементів інноваційних технологій, оптимальних методів і прийомів, які спрямовують на виконання актуальних завдань реформи освіти – розвиток ключових компетентносте й особистості. Задачі:

  • опрацювання науково-методичної літератури з проблем формування і розвитку ключових компетентносте й школярів при вивченні математики;
  • реалізація індивідуального підходу в навчанні через організацію і презентацію навчального матеріалу різного рівня складності за допомогою інноваційних технологій;
  • забезпечення розвитку і саморозвитку учнів, враховуючи індивідуальні особливості їх як суб’єктів пізнання і предметної діяльності;
  • визначення мотиваційних факторів продуктивного вивчення учнями математики;
  • розробка питань, завдань, що спонукають учнів до самостійної, творчої, розумової, практико-орієнтваної діяльності.

Під час проведення нестандартних уроків спостерігається велика зацікавленість учнів, вони працюють із задоволенням. Досвід роботи показує, що для поліпшення розуміння, закріплення та відтворення інформації доцільно проводити такі уроки як: урок-конференція;урок-вікторина; урок_»круглий стіл»; інтегровані уроки та ін.. У Концепції загальної середньої освіти зазначено: «Освіта ХХІ століття – це освіта для людини ХХІ століття – це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни».

Потужний потік нової інформації, застосування комп’ютерних технологій на телебачення, розповсюдження комп’ютерів впливають на виховання дитини і на сприймання навколишнього світу.

Сьогодні, з огляду на сучасність, вчитель  повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації.

Зараз підростає покоління школярів, яке вже не хоче працювати по стандартних формах і методиках. Тому необхідно шукати нові методики і фoрми подачі інформації, обробки і засвоєння матеріалу. Ще Б. Паскаль зазначав, що предмет математики є таким серйозним, що зробити його цікавим не тільки можна, а й треба. Тому на уроках математики комп’ютер є доцільним засобом навчання і ефективним помічником учителеві у вирішенні проблем викладання математики. При проведенні уроків мається на увазі, що учні знають вже прийоми роботи з вказаними комп’ютерними програмами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *