Дата зміни інформації:

Гром Т.І. ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

3 курс, факультет фізики, математики та інформатики

Стеценко Н.М.,канд.пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

Умань

Використання тестів у навчальному процесі є важливою формою контролю за навчально-пізнавальною діяльністю школярів. Світовий досвід використання тестів знаходить своє застосування в освітніх закладах України. Практично у кожному підручнику з дисциплін загальноосвітньої школи є завдання або тести для контролю і самоконтролю. Зразки тестів на готових бланках можна завантажити з Інтернету або пройти тести онлайн для здійснення самоперевірки. Разом з тим, перевірка тесту «вручну» займає багато часу і результати перевірки учень не може побачити безпосередньо після виконання тесту.

Ефективним засобом перевірки навчальних досягнень учнів можуть стати комп’ютерні тестові програми, які дозволяють створювати тести  різних типів: із завданнями множинного вибору, завданнями на виявлення  відповідності, завданнями на встановлення правильної послідовності, коротка відповідь, числова відповідь, тощо.

Найбільш простою і ефективною для створення тестів різної конфігурації є програма easyQuizzy 2.0.441,  яка підтримує вставку зображень і формул, дозволяє використовувати різні системи оцінювання, є вільнопоширюваною, більш функціональною, порівняно з іншими тестуючими програмами, і зручною для використання.

Комп’ютерну перевірку можна здійснювати у вигляді міні-тестів в окремих завданнях або в кінці теми, для поточного контролю,  для отримання зворотнього зв’язку з метою оцінки ефективності навчання, для самоконтролю на будь якому етапі навчально-пізнавальної діяльності учня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *