Дата зміни інформації:

Пономаренко Т. І. “ПЕДАГОГІЧНІ ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ФІЛОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ”

ІІ курс, факультет української філології,

Бондаренко Т. В., викладач кафедри інформатики

Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

Умань

Використання комп’ютера у навчальному процесі дозволяє ефективно підвищити мотивацію учнів, диференціювати та індивідуалізувати навчальну діяльність, створити сприятливий емоційний фон для розвитку творчих здібностей, тощо.

На сьогоднішній день створено багато педагогічних програмних продуктів, які значною мірою відрізняються один від одного. Найпоширенішими з них є тренувальні, наставницькі, імітаційно-моделюючі. Усіляко заохочуються використання ігрових, тестуючих, опитувальних програмних продуктів в освоєнні різних предметів як у середній школі, так і у вищих навчальних закладах.

Ефективними засобами навчання в школі, які є цікавими як для учнів, так і для вчителів є програмні засоби філологічного спрямування, серед яких варто відмітити такі:

  • Зовнішнє тестування з української мови. Інформаційні матеріали.
  • Педагогічний програмний засіб для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5 клас.
  • Програмно-методичний комплекс навчального призначення. Українська література 11 клас.
  • Педагогічний програмний засіб для загальноосвітніх навчальних закладів. Сучасна українська мова. Лексика і фразеологія.
  • Педагогічний програмний засіб для вищих загальноосвітніх навчальних закладів. Фольклористика. Сучасна усна народна творчість.

Зазначені програмні продукти, зазвичай, складаються зі змістової частини, програмного модуля, конструктора уроку, методичних рекомендацій для учня та вчителя, тощо. У порівнянні з класичними паперовими, такі електронні засоби є економічно вигіднішими. Вони інтуїтивно зрозумілі для молоді, їх легко оновлювати. А наявність чималої кількості високоякісних зображень, відеофрагментів, анімації, цікавих ігрових завдань, кросвордів, квестів, ребусів значно підвищує якість засвоєння нових знань. Особливістю педагогічних програмних засобів є й те, що за допомогою тестування, творчих завдань чи підсумкових запитань можна здійснювати контроль засвоєної інформації.

Враховуючи усе вищесказане, відмітимо, що використання програмних засобів філологічного спрямування забезпечує ефективне засвоєння знань, умінь і навичок, потрібних для якісного вивчення навчальних предметів гуманітарного циклу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *