Дата зміни інформації:

Скоп І.О. “НАВЧАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ”

І курс, факультет фізики , математики та інформатики

Ткачук Г.В,. канд. пед. наук , доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Соціальні мережі на сьогоднішній день є одним з найпопулярніших сервісів. Вони є універсальним засобом комунікації. В даний час спостерігається швидке зростання активності молоді в соціальних мережах, які стають однією з головних рис сучасного суспільства. У педагогічній науці цей феномен широко обговорюється і вивчається, йде активний пошук шляхів використання соціальних мереж для потреб освіти та розвитку молоді [1].

Наукових праць щодо використання соціальних мереж в освіті небагато. Зокрема, важливий певний внесок в обговорення проблеми соціальних мереж в освітні зробили Золотухин С.А., Клименко О.А., Ломакин Д.С., Павліченко Е.Н., Фещенко А.В. та ін.

Аналіз літератури дає змогу зробити висновок, що більшість науковців все таки вважають, що навчання має відбуватися там, де люди проводять найбільше часу. В сучасному світі це є Інтернет, з появою якого і почалась масова комунікація людей в соціальних мережах. «Студенти переселяються у Веб» – таке твердження було констатоване ще у 1999 р. [2].

За офіційною статистикою Google, 85% українських Інтернет-користувачів щодня знаходяться в режимі онлайн. При цьому серед молодих людей цей відсоток вищий: серед опитаних онлайн-користувачів у віці до 25 років щодня користується Інтернетом 98%, у віці 25-34 років — 93%. Цікаво, що серед Інтернет-користувачів старше 55 років щодня заходять в мережу 72% [3].

Щодо соціальних мереж, то тут існує багато думок щодо його ролі в суспільстві. Зокрема, дослідники вважають це негативним явищем, яке зомбує населення, інші – платформою для реклами, середовищем для розпалювання ворожнечі, засіб зниження суспільної безпеки тощо. Проте, варто також наголосити і на позитивних сторонах. Зокрема, це переваги використання соціальних мереж у навчальному процесі:

1) Можливість отримати навчальний матеріал одразу після його розміщення в групі;

2) Онлайн-спілкування між одногрупниками та викладачами (особливо важливо, коли студент має проблеми реального спілкування);

3) Соціальні мережі у навчальному процесі дають можливості розповсюджувати додаткові матеріалів щодо студентських конференцій, додаткові матеріали до лекцій та семінарів для самостійного вивчення.

Отже, соціальні мережі є невід’ємною частиною нашого життя, вони дають змогу не лише розважатись, але й навчатись, розвиватись, набувати певних навичок.

Список використаних джерел

  1. Галіч Т.О. Соціальні Інтернет-мережі та віртуалізація суспільного життя [Текст] / Т.О. Галіч // Соціологія майбутнього: науковий журнал з проблем соціології молоді та студентства. – Х., 2010. – Вип. 1. – С. 145-152., с. 14.
  2. Студенты переселяются в Web / Studentmonitor. 1999. URL: http://www.algonet.ru/?ID=20320 (дата звернення: 15.05.17).
  3. Як українці користуються інтернетом — свіжа статистика від Google / (дата публікації) 22.09.2016, http://www.mobilemarketing.com.ua/2016/09/22/yak-ukra%D1%97nci-koristuyutsya-internetom-svizha-statistika-vid-google/, (дата звернення: 15.05.17).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *