І курс, факультет фізики, математики та інформатики
Жмуд О.В., доцент кафедри інформатики та ІКТ
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Система Moodle – це система призначена для організації навчання онлайн у мережевому середовищі з використанням технологій Інтернету.[1] Навчання у системі Moodle можна розпочинати практично одразу після установки системи та створення першого курсу.[2] В сучасному інформаційному суспільстві дана система набула широкого поширення.
На сьогоднішній день система використовується не лише у закладах вищої школи, а й в загально-освітніх школах, також в приватних компанія, індивідуальними викладачами і навіть батьками,які можуть самостійно навчати своїх дітей за допомогою системи Moodle. За допомогою системи Moodle студенти, учні та викладачі можуть працювати у режимі в оф-лайн, також цей комплекс надає можливість співпрацювати на рівнях учень – учень, учень – викладач.
Moodle надає можливість організації повноцінного навчального процесу, включаючи засоби навчання, систему контролю й оцінювання навчальної діяльності студентів. Система Moodle відповідає всім основним критеріям, що висуваються до систем електронного навчання, зокрема такими, як:
- надійність – зручність адміністрування та управління навчанням, захист користувачів від зовнішніх дій тощо;
- стабільність – високий рівень стійкості роботи системи стосовно різних режимів роботи та активності користувачів;
- модульність – наявність в навчальних курсах набору блоків матеріалу, які можуть бути використання в інших курсах;
- наявність системи перевірки та оцінювання знань слухачів у режимі онлайн ( тести, завдання, контроль активності на форумах ).
Система управління навчальним контентом Moodle надає можливість усім користувачам:
- реалізувати повнокомплектне науково-методичне забезпечення дисциплін;
- інтегруватися до європейського науково-освітнього простору;
- створити Internet-середовище для електронних форм навчання;
- забезпечити оперативний контроль навчального процесу. [3]
Платформа Moodle включає набір модулів, використання яких надає можливість працювати на рівнях «студент-студент» і «студент-викладач», зокрема це модулі: анкета, урок, семінар, чат, тест, завдання.
Сучасні студенти живуть у світі новітніх комп’ютерних технологій і їм важливо ефективно їх використовувати для навчання. Застосування технологій дистанційного навчання дозволяє створити єдине робоче середовище, доступне для всіх учасників освітнього процесу: викладачів, здобувачів вищої освіти, адміністрації.
Отже, дистанційне навчання для студента – це не тільки спосіб отримання знань, а засіб вимогливості до себе та вміння досягати цілей.
Список використаної літератури
- Система дистанційного навчання [Назва з е крану]http://pidruchniki.com/78577/pedagogika/sistema_distantsiynogo_navchannya_moodle (18.05.2017)
- Дистанційне навчання на основі системи Moodle [Назва з ек рану]http://dystosvita.blogspot.ru/2013/01/moodle.html (18.05.2017)
- Методичні рекомендації щодо роботи у системі дистанційного навчання Moodle [Назва з екрану]https://docviewer./view/0/?*=mbXJiPSLr740YBILD38xVHw2YEp7InVybCI6Imh0dHA6Ly9rb2lwcG8uaW4udWEvYXJoaXYvZHJ1ay8yMjdfMjAxNl9tb29kbGVfYXV0LnBkZiIsInRpdGxlIjoiMjI3XzIwMTZfbW9vZGxlX2F1dC5wZGYiLCJ1aWQiOiIwIiwieXUiOiIzMDQwNDcwNzExNDgzNTM1NzY4Iiwibm9pZnJhbWUiOnRydWUsInRzIjoxNDk1MTMwNDQzMjU1fQ%3D%3D&lang=uk (18.05.2017)