Дата зміни інформації:

Кравченко М. “ВИКОРИСТАННЯ БЛОГА, ЯК ЗАСОБУ ДОПОВНЕННЯ БАЗОВОГО МАТЕРІАЛУ ДИСЦИПЛІНИ”

Керівник: Паршукова Л.М.

Реформація педагогічної освіти сьогодення згідно європейським стандартам розуміє під собою створення компетентного фахівця, котрий розуміє власну соціальну відповідальність, здатен встановити педагогічні цілі і досягати їх, є суб’єктом особистісного і професійного розвитку.

Переміна основної парадигми освіти обумовлена її трансформацією: зміна пріорітетів з надання знань, умінь і навичок до надання здібностей до навчання і вдосконалення. Уміння вчитися на пряму впливає на успішність студентів вищого навчального, а в інформаційному суспільстві не останню роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та Інтернет. А отже, важливого значення набуває пошук інформаційних методик використання комунікаційних засобів у соціальних медіа в освітніх цілях.

На сьогоднішній день реаліями Інтернету є соціальні медіа (social media), для яких не маловажливим є значення фактору генерації контенту особисто користувачами, коли кожен з них має можливість виконувати функції коментатора, репортера, фотокореспондента або редактора сервісу, котрим він користується [1].

Поява сфери блогів, соціальних мереж у деякій мірі врівноважує бідність Інтернету на емоційно-естетичноу, етичну і соціально-освітню складову гуманітарної культури. У той же час, не всі матеріали блогосфери являються достовірними і носять науковий характер, фрагментарні і не несуть наукової інформації [2]. Завдяки цим особливостям учаснимки навчального процесу перетворюються на автономні суб’єкти пізнавальної діяльності, котрі умітимуть вилучати персоніфіковані знання з різних джерел інформації.

Зважаючи на це, постає актуальною проблема використання соціальних медіа як середовища інтеграції ІКТ в освіту.

Компанія Google та інші створюють сервіси, котрі надають можливість зберігати та редагувати до матеріалів.

Отже, професійна і соціальна діяльність все більше зосереджується у відкритому інформаційному просторі.

Інтернет – форуми, блоги, мікроблоги, вікі, відеохостінги, соціальні мережі, віртуальні ігри, проекти і світи – всі вони відносяться до соціальних медіа, які надають змогу використовувати себе у ролі засобів навчального процесу [3]. Наприклад, блоги (мережеві щоденники) представляють із себе нескінченне джерело публікацій, читання та коментування, що надає змогу спілкуватися в комфортному для усіх користувачів режимі, з тою інтенсивністю, яка їм потрібна.

Інтеграція технології блогів і проектної технології, наприклад, Веб-квест, розширює їхні освітні можливості та використання в навчальному процесі.

Список використаних джерел:

  1. Іванченко Д. А. Перспективи використання блог-технологій в Інтернет-навчанні / Д. А. Іванченко // Інформатика і освіта. – № 2. – 2007. – С. 120-122.
  2. Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.- метод. посібник / за заг. ред. О. М. Коберника, Г. В. Терещука. – Умань : 228 СПД Жовтий, 2008. – 212 с.
  3. Кадемія М. Ю. Інтерактивні засоби навчання : навчально- методичний посібник / М. Ю. Кадемія, О. А. Сисоєва. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2010. – 217 с.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *